PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Przerazajace bezrobocie

  • 1. Data: 2013-02-05 16:19:46
    Temat: Re: Przerazajace bezrobocie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    o kur... to chyba z unii przepisałeś... nie?

  • 2. Data: 2013-02-05 17:03:42
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może pomysł Wałęsy (może powinno być z małej) polegał na tym, żeby zamiast
    dać komuś 100 milionów, niech sobie na tą kasę popracuje, tak sobie myślę...

  • 3. Data: 2013-02-07 16:49:46
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to jest ogólnie dobry temat do propagandowych dyskusji, niby gnoju mówisz o
    frajerach, a przyglądnijmy się kadrze zarządzającej PO... co ona portafi?
    nic... nic nie potrafi, jej jedyne zajęcie to podział zadań dla
    podopiecznych i co? a no ocena pracownika, jakieś skajnie pojebane metody
    negatywnego potrzegania pracownika kończące się zwolnieniem i... dalszym
    trwaniem kierownictwa PO... fuj. P.S. nie użyłem w tej wypowiedzi słowa Unia
    Europejska, ale myślę, że każdy sobie wstawi w odpowiednie miejsca...

    pozdro.