PracaGrupypl.praca.dyskusje › sekretarka z biegłym angielskim???

  • 1. Data: 2003-03-11 18:05:48
    Temat: sekretarka z biegłym angielskim???
    Od: " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>

    odpowiedziałam na ogłoszenie w GW "sekretarka z biegłym angielskim i nr tel"
    pani kazała mi przyjechcac natychmiast, jakbym pracowała w pogotowiu:)
    okazało się ze firma szuka osoby, najchetniej studentki ( ja juz nia nie
    jestem od kilku miesiecy), która by wykonywała nie tylko prace w
    sekretariacie, ale takze pewne działania marketingowe:)
    dokładniej :) nawiazała i utrzymywała kontakty z klientami z krajów
    anglojęzycznych zainteresowanych koszami wiklinowymi z Polski. Troszke mnie
    rozbawili, bo to nie jest przeciez stanowisko sekretarki:)

  • 2. Data: 2003-03-11 21:57:11
    Temat: Re: sekretarka z biegłym angielskim???
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>...
> [...]
    mnie
    > rozbawili, bo to nie jest przeciez stanowisko sekretarki:)

    To jeszcze nic ja w trzech firmach składałam podanie na stanowisko
    sekretarki a proponowali mi handlowca, to są poprostu jaja ;o)

    Ania

  • 3. Data: 2003-03-12 09:12:14
    Od: Grendel <p...@o...pl>

    On Tue, 11 Mar 2003 22:57:11 +0100, "Anna" <a...@w...pl> wrote:

    >To jeszcze nic ja w trzech firmach składałam podanie na stanowisko
    >sekretarki a proponowali mi handlowca, to są poprostu jaja ;o)

    a co powiesz na sytuację, gdzie na moje ogłoszenie w gazeta.pl zgłasza
    się firma 'poszukująca pilnie informatyka zdolnego do szybkiego
    przejęcia obowiązków administratora sieci'. Pojawiam się na rzekomej
    rozmowie wstępnej (w pizzerii ;-)) a tu pod knajpą już rozgorączkowany
    gość 'ja tu przyszedłem odzyskać swoje pieniądze' ze śmiercią w
    oczach... Po prostu kolejny mlm'owiec szuka frajerów....

    Po doświadczeniach ostatnich miesięcy dochodzę do wniosku, że w tym
    kraju mamy potworną nadprodukcję nikomu niepotrzebnych produktów.
    Firmy szukają już tylko przedstawicieli handlowych i marketingowców -
    zamiast pomyśleć o zmianie profilu produkcji...

    GL

  • 4. Data: 2003-03-12 09:18:29
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    Anna wrote:

    [ciach]

    > To jeszcze nic ja w trzech firmach składałam podanie na stanowisko
    > sekretarki a proponowali mi handlowca, to są poprostu jaja ;o)

    Albo akwizycja albo desperacja w poszukiwaniu pracownikow :)
    Ale tak naprawde maly popyt na produkt :-D

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

  • 5. Data: 2003-03-12 09:22:28
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    Grendel wrote:

    [ciach]

> [...]

    > Firmy szukają już tylko przedstawicieli handlowych i marketingowców -
    > zamiast pomyśleć o zmianie profilu produkcji...

    Hejka,

    Raczej mamy kiepskich marketingowcow, za to swietnych kupcow i
    logistykow, oraz za drogie technologie i malo pomyslow.
    Zmiana profilu produkcji ? Piszesz o firmach jednoosobowych czy malych
    firmach prywatnych ?

  • 6. Data: 2003-03-12 11:12:44
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl>

    Dobre.....

    To ja opowiem przypadek mojego kumpla:
    Złozył aplikacje na stanowisko informatyka. Bardzo miło że został zaproszony
    na rozmowę ale.....
    Było to spotkanie ok. 30 chetnych. Duża sala, na niej krzesełka, wszedł pan
    i zaczeło się przedstawienie:
    Kto z panstwa ma doświadczenia prosze podniesc reke.... kto z tej grupy zna
    sie na C++ etc.... na koniec zostało ok. 10 podniesionych rączek i zaczeły
    się negocjacje.
    - kto z panów może pracowac za 2000 netto, a kto za 1500........ W końcu
    został jeden gostek który gotów był pracowac za 600PLN netto i ten został
    przyjęty....
    Nic dodać nic ująć

    pozdrawiam
    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 7. Data: 2003-03-12 12:25:47
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Katarzyna Sokół <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > został jeden gostek który gotów był pracowac za 600PLN netto i ten został

    Owszem, tylko że taki facecik po miesiącu poleci tam, gdzie dostanie 700PLN
    netto i firma będzie znowu szukać chętnych.

    Zaś z tego co się orientuję, to jeśli w grę wchodzi tworzenie jakiegoś
    softwaru, to wątpię, czy taki człowieczek przez ten miesiąc zrobi cokolwiek,
    co jest warte chociaż 100 złotych albo przynajmniej pokryje koszt wypitej
    kawy lub herbaty.

  • 8. Data: 2003-03-12 12:35:09
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Katarzyna Sokół" <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl> writes:

> [...]
    > sie na C++ etc.... na koniec zostało ok. 10 podniesionych rączek i zaczeły

    hm... to prowadzi do ciekawych wnioskow.
    to znaczy, ze ten facet nie wierzyl wcale w informacje, ktore zawarte
    byly w CV kandydatow.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 9. Data: 2003-03-14 08:50:07
    Temat: Odp: sekretarka z biegłym angielskim???
    Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl>

    Użytkownik Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3E6EFB65.20409@wp._NOSPAM_pl...

    > Albo akwizycja albo desperacja w poszukiwaniu pracownikow :)
    > Ale tak naprawde maly popyt na produkt :-D

    Jakby napisali w ogloszeniu, ze szukaja handlowca, to zglaszajaca sie
    osoba odmowilaby wykonywania obowiazkow sekretarki, a tak to moga
    probowac mowic, ze obowiazki handlowca to "jakby awans" w stosunku do
    obowiazkow sekretarki ;-).

    --
    Pozdrawiam cieplutko,
    Magda