PracaGrupypl.praca.dyskusjesekretarka z biegłym angielskim??? › Re: sekretarka z biegłym angielskim???
    From: Grendel <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sekretarka z biegłym angielskim???
    Date: Wed, 12 Mar 2003 10:12:14 +0100
    Sender: q...@p...onet.pl@ip60.zabrze.net.pl

    On Tue, 11 Mar 2003 22:57:11 +0100, "Anna" <a...@w...pl> wrote:

    >To jeszcze nic ja w trzech firmach składałam podanie na stanowisko
    >sekretarki a proponowali mi handlowca, to są poprostu jaja ;o)

    a co powiesz na sytuację, gdzie na moje ogłoszenie w gazeta.pl zgłasza
    się firma 'poszukująca pilnie informatyka zdolnego do szybkiego
    przejęcia obowiązków administratora sieci'. Pojawiam się na rzekomej
    rozmowie wstępnej (w pizzerii ;-)) a tu pod knajpą już rozgorączkowany
    gość 'ja tu przyszedłem odzyskać swoje pieniądze' ze śmiercią w
    oczach... Po prostu kolejny mlm'owiec szuka frajerów....

    Po doświadczeniach ostatnich miesięcy dochodzę do wniosku, że w tym
    kraju mamy potworną nadprodukcję nikomu niepotrzebnych produktów.
    Firmy szukają już tylko przedstawicieli handlowych i marketingowców -
    zamiast pomyśleć o zmianie profilu produkcji...

    GL