PracaGrupypl.praca.dyskusje › kadry - gdzie szukać?

  • 1. Data: 2004-05-08 11:30:57
    Temat: kadry - gdzie szukać?
    Od: urszula <u...@w...pl>

    witam,
    za tydzień rozpoczynam nowa prace i do moich obowiązków będzie należeć
    min. obsługa spraw kadrowych - rozlicznie delegacji, urlopów,
    wypisywanie umów o prace, itp. Nigdy nie pracowałąm przy czymś takim i
    chciałam zapytać czy są może jakieś kompetentne strony na ten temat?
    z góry dziękuję i pozdrawiam
    urszula

  • 2. Data: 2004-05-08 11:50:47
    Temat: Re: kadry - gdzie szukać?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "urszula" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypisywanie umów o prace, itp. Nigdy nie pracowałąm przy czymś takim i
    > chciałam zapytać czy są może jakieś kompetentne strony na ten temat?

    Na chirurga tez szukali z podobnymi kwalifikacjami?!

    gogle.pl wpisz "prawo pracy" "kodek pracy" itp i sie szkol
    > urszula

    ---

  • 3. Data: 2004-05-08 13:09:12
    Od: urszula <u...@w...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Na chirurga tez szukali z podobnymi kwalifikacjami?!

    Ja od razu powiedziałam ze się nie znam na tym ale człowiek stwierdził
    ze to nic trudnego i na pewno się nauczę ;-)
    ulka

  • 4. Data: 2004-05-08 16:24:00
    Od: "JO" <j...@w...pl>

    > Ja od razu powiedziałam ze się nie znam na tym ale człowiek stwierdził
    > ze to nic trudnego i na pewno się nauczę ;-)
    > ulka

    I na pewno sobie poradzisz, wszystko jest dla ludzi. I chińskiego człowiek
    potrafi sie nauczyć gdy chce i musi. Przede wszystkim kodeks pracy z
    przepisami wykonawczymi i komentarzem - to jednak najlepiej w formie
    książkowej. Pytania na grupie, gazeta prawna
    życzę powodzenia JO

  • 5. Data: 2004-05-08 22:23:11
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    Kupiłem wczoraj fortepian. Wszyscy mają - a co ja też !! Nie umiem co prawda
    jeszcze na nim grać, ale sąsiad obiecał że jutro przyjdzie i mi pokaże jak
    się to robi :-)

    Pozdrrr... Reksio

    P.S.
    Wiesz Ulka? Też się nie mogłem powstrzymać........
    :-)

  • 6. Data: 2004-05-09 19:59:45
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>

    Oj nieładnie. Kiedyś zaczynałam pracę nic nie umiejąc po 2 tygodniach
    byłam lepsza niż Ci , którzy pracowali wiele lat.
    Przede wszystkim dobre chęci , baza danych to kodeks pracy , gazeta
    wyborcza , za 200zł możesz sobie kupić prosty program komputerowy a
    może ktoś ma za darmo taki z Rzeczpospolitej . Wiem ,że w programach
    księgowych jest też program kadrowy.
    Najpierw popatrz co Ci jest potrzebne , potem usiądż i powertuj w
    komputerze
    Powodzenia
    .

  • 7. Data: 2004-05-10 08:26:09
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "urszula" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja od razu powiedziałam ze się nie znam na tym ale człowiek stwierdził
    > ze to nic trudnego i na pewno się nauczę ;-)
    > ulka

    Głowa do góry Ula! Strona http://www.infor.pl na pewno Ci się przyda!
    Ale przede wszystkim trzeba pogratulować fajnego pracodawcy, który szuka
    kogoś do przyuczenia, a nie od razu z 10 letnim doświadczeniem!

    pozdr
    Krzysiek

  • 8. Data: 2004-05-10 18:16:06
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Ela Busz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Oj nieładnie. Kiedyś zaczynałam pracę nic nie umiejąc po 2 tygodniach
    > byłam lepsza niż Ci , którzy pracowali wiele lat.

    A co to za praca, jeśli można spytać?