PracaGrupypl.praca.dyskusjerzetelność dziennikarska inaczej › rzetelność dziennikarska inaczej
    From: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: rzetelność dziennikarska inaczej
    Date: Tue, 14 Oct 2003 22:20:13 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@pcp1n18.telpol.net.pl

    Witam

    Zapewne spora część czytelników grupy czyta również
    Gazetę Wyborczą. Wczorajsze wydanie przynosi krótki
    artykuł "W sieci jest dużo pracy". Znajduje się tam
    informacja o tym, że na grupie pl.praca oferowana
    pojawia się dziennie 200 ogłoszeń.

    Gazeta nie ma mojego poważania i własnie takimi
    informacjami na ten brak sobie zapracowała.

    Moja krótka statystyka obejmuje tyle ile akurat mam
    w Hamsterze tj. okres od 24-01-2003 do 14-10-2003.
    W tym okresie nigdy nie ukazało się 200 ogłoszeń
    w ciągu jednego dnia. Mało tego, nigdy nie była to
    nawet liczba zbliżona do 200. Średnio w podanym okresie
    pojawiało się ~28 ofert dziennie (rekord to 120 ofert).

    Wiadomości był zbierane z trzech serwerów news:
    news.onet.pl; news.gazeta.pl; news.bipnet.pl.

    W statystyce są ujęte tylko dni, w których pojawiła się
    conajmniej jedna oferta. Gdyby ująć wszystkie dni
    kalendarzowe w podanym okresie to średnia wypadłaby
    jeszcze gorzej :-(

    Poniżej link do szczegółów:
    www.republika.pl/azmudzki/stat.txt

    pozdrawiam
    Art
    (admin do wzięcia od zaraz - Wrocław, Katowice, Warszawa)