PracaGrupypl.praca.dyskusjerzetelność dziennikarska inaczej › Re: rzetelność dziennikarska inaczej
  • Data: 2003-10-15 00:01:25
    Temat: Re: rzetelność dziennikarska inaczej
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Tue, 14 Oct 2003 22:20:13 +0200, gdy Artur Żmudzki
    <a...@p...onet.pl> napisał:

    >Zapewne spora część czytelników grupy czyta również
    >Gazetę Wyborczą. Wczorajsze wydanie przynosi krótki
    >artykuł "W sieci jest dużo pracy". Znajduje się tam
    >informacja o tym, że na grupie pl.praca oferowana
    >pojawia się dziennie 200 ogłoszeń.

    Może tyle udało się autorowi ściągnąć przez outlooka?

    Bardzo trudno jest laikowi wyjaśnić, na czym polega usenet i widocznie
    było to za ciężkie dla autora artykułu :)

    Dla mnie równie dużą manipulacją ostatniej GW jest nagłówek "jest praca
    dla informatyka" czy jakoś tak i mini-notka, że jakiś tam urząd
    państwowy szuka JEDNEGO informatyka. Dzięki, w kilkusettysięcznym
    dodatku.

    Robert