PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy o prace za porozumieniem stron › rozwiazanie umowy o prace za porozumieniem stron
    From: "xart" <x...@P...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: rozwiazanie umowy o prace za porozumieniem stron
    Date: Mon, 5 Apr 2004 10:35:56 +0200

    Witam, mam nastepujacy problem:
    Pracuje od 18 m-cy w firmie, ktora permanentnie spoznia sie
    z wyplata wynagrodzenia (od 2 do 4 tygodni co miesiac).
    Chcialbym rozwiazac teraz umowe o prace za porozumieniem
    stron powolujac sie na ow fakt nieterminowosci (bylo wiele takich
    przypadkow w historii firmy). Szkopul w tym, ze w tym miesiacu
    (jak na zlosc) chca wyplacic calosc w terminie (do tej pory placili
    w ratach) - ma to jakies znaczenie biorac pod uwage fakt, ze chyba
    ani jednej wyplaty nie dostalem dotad na czas?

    Nie za bardzo interesuje mnie miesieczny okres wypowiedzenia (ktory
    biorac pod uwage dzisiejsza date obowiazywal by dopiero od 01.VI)
    bo mam okazje zmienic prace, a chcialbym wynegocjowac spokojny
    2-3 tygodniowy termin odejscia wystarczajacy na przekazanie
    obowiazkow itp...

    pzdr
    art