PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy o pracę › Re: rozwiązanie umowy o pracę
  • From: "Rupert" <q...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozwiązanie umowy o pracę
    Date: Sun, 10 Mar 2002 22:57:10 +0100

    Użytkownik "kojot" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a6cs0f$qjk$1@h1.uw.edu.pl...
    > w jaki sposób mogę skrócić 3-miesięczny okres wypowiedzenia jeżeli
    > pracodawca nie chce mnie puścić za porozumieniem stron?

    Ehh ja mialem juz 2 takie sytuacje...
    1. Czy podpisujesz cokolwiek przy odbieraniu wyplat jesli do reki a nie na
    konto? Ja dostawalem do reki kaske i zadnych papiorkow nie podpisywalem,
    wiec kiedy sytuacja w firmie sie kiepska zrobila (sprzedaz samochodu
    sluzbowego i przesiadka na tramwaje) to zapowiedzialem ze jak nie za
    porozumieniem stron to do sadu o nie wyplacenie przez rok pensji :D
    2. Zaprzyjazniony lekarz i choroba na dluzszy czas (mozesz juz na pol etatu
    lub zlecenie robic)