PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa wstępna na doktorat na SGH

  • 21. Data: 2007-09-06 17:45:23
    Temat: [OT] Re: rozmowa wstępna na doktorat na SGH
    Od: Zakr <a...@e...w.stopce>

    Szuwaks pisze:

    > Masz rację!
    > Hau, hau, hau! Odszczekuję!
    > Pomroczność jasna wzięła górę! :)))
    > Mało ostatnio się udzielam i tracę wprawę?
    > Ani Twój Thunderbird ani mój Outlook się nie rozjechały tyko zadziałał
    > "czynnik ludzki" :)

    Właściwie nic wielkiego się nie stało. :)

    Zakr
    mail: http://cerbermail.com/?7YobF6wygo
    New antispam project - http://wiki.okopipi.org/wiki/Main_Page

  • 22. Data: 2007-09-06 17:48:50
    Temat: Re: [OT] Re: rozmowa wstępna na doktorat na SGH
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Zakr" <a...@e...w.stopce> napisał w wiadomości

    > Właściwie nic wielkiego się nie stało. :)

    Niby tak, ale grzeczności nigdy nie za wiele :)

    Szuwaks

  • 23. Data: 2007-09-06 22:23:43
    Temat: Re: rozmowa wstępna na doktorat na SGH
    Od: robbi <r...@n...com>

    Maciej pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś orientuje się jak wygląda rozmowa wstępna na doktorat ?
    > O co pytają? Jak się przygotować? Co na tym etapie warto podkreślić?
    >
    > W szczególności przy rozmowie na SGH. Może ktoś z was ma jakieś z tym
    > doświadczenia.

    Wazne zebys dokladnie wiedzial w jakiej dziedzinie chcesz prowadzic
    badania, jak chcesz je finansowac, czy sa one zwiazane z twoja kariera
    zawodowa, jaki cel przyswieca podjeciu studiow 3 stopnia, no i w jakiej
    katedrze i u jakiego profesora.
    Warto profesora znac i byc zaznajomionym z jego dorobkiem naukowym.
    To takie podstawowe kwestie.
    Warto tez przygotowac sobie krotka prezentacje ustna swoich
    zainteresowan, tematyki jaka chcesz sie zajac na studiach. Rozmowa na
    doktorat trwa w zaleznosci od komisji od 5-20 minut. Spytany tez
    bedziesz o mgr, o srednia ze studiow, o temat pracy miagisterskiej.

    Badz tez gotow na pytania totalnie z doktoratem nie zwiazane - zalezy to
    od widzimisie komisji.

    Doswiadczenia z poznanskiej AE ;)

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

  • 24. Data: 2007-09-07 10:14:17
    Od: Maciej <m...@g...com>

    On 7 Wrz, 00:23, robbi <r...@n...com> wrote:
    > Doswiadczenia z poznanskiej AE ;)