PracaGrupypl.praca.dyskusje › CommercialUnion

  • 1. Data: 2007-09-05 16:05:38
    Temat: CommercialUnion
    Od: "fl" <f...@o...pl>

    Czesc,

    Czy ktos z szanownych Forumowiczow mial przyjemnosc pracowac w Departamencie IT
    w Commercial Union? Szukam info o relacjach pomiedzy pracownikami, przelozonymi
    a podwladnymi, atmosferze w pracy itd.

    Pozdrawiam
    Kornik

  • 2. Data: 2007-09-06 18:09:03
    Temat: Re: CommercialUnion
    Od: petermas <n...@...co>

    fl pisze:
> [...]
    > w Commercial Union? Szukam info o relacjach pomiedzy pracownikami, przelozonymi

    Daj znać gdzie aplikujesz (stanowisko) to coś podpowiem

  • 3. Data: 2007-09-06 20:40:32
    Od: "kornik" <s...@o...pl>

    > Daj znać gdzie aplikujesz (stanowisko) to coś podpowiem

    Departament IT - UPS Development

    pzdr

  • 4. Data: 2007-09-06 20:41:51
    Od: s...@o...pl

    Departamencie IT

    Departament IT - UPS Development - programista Java. Jake sa srednie
    zarobki,moze jakis przedzial brutto?

  • 5. Data: 2007-09-07 21:39:57
    Od: petermas <n...@...co>

    s...@o...pl pisze:

    > Departamencie IT
    > przelozonymi

    > Departament IT - UPS Development - programista Java. Jake sa srednie
    > zarobki,moze jakis przedzial brutto?

    Jak już to dział USP development, ludzie ciekawi, firma też. Ja tam
    nadal pracuję i dodam że od wielu lat. Dużo projektów więc na brak pracy
    i nowych projektów nie można narzekać. O kwotach się nie wypowiadam,
    wiesz na ile siebie cenisz to tyle powiedz, wiele zależy od Twoich
    kwalifikacji.

  • 6. Data: 2007-09-07 21:40:35
    Od: petermas <n...@...co>

    s...@o...pl pisze:

> [...]
    > zarobki,moze jakis przedzial brutto?

    Jak już to dział USP development, ludzie ciekawi, firma też. Ja tam
    nadal pracuję i dodam że od wielu lat, ale nie w tej sekcji. Dużo