PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa wstępna na doktorat na SGH

  • 11. Data: 2007-09-06 11:44:54
    Temat: Re: rozmowa wstępna na doktorat na SGH
    Od: Maciej <m...@g...com>

    On 5 Wrz, 22:19, "Szuwaks" <s...@g...pl> wrote:
    > No i jaki masz pomysł na Warszawę :)))

    Możesz rozwinąć temat ????

    Pozdrawiam

    Maciej

  • 12. Data: 2007-09-06 11:50:10
    Od: Maciej <m...@g...com>

    On 6 Wrz, 13:05, Ensitherum <e...@N...pl> wrote:
    > a po co Ci ten doktorat skoro zadajesz takie pytania, chcesz zostać
    > drugim Balcerowiczem?

    Nie rozumiem pytania. Co takiego wywnioskowales z mojego pytania,
    ze porownujesz mnie do Balcerowicza ? Wybacz, ale nie domyslam sie, co
    TOBIE
    kojarzy sie z Balcerowiczem.

    > nie trzeba doktoratu żeby kosić ciężki szmal, a o to chyba chodzi po
    > SGH, ludzie nie idą tam z miłości do nauki tylko z miłości do kasy i
    > władzy i trudno im się dziwić.

    Nie wiem, moze nie ktorym chodzi o to, zeby kosic kase. Znam ludzi,
    ktorzy ida
    na doktorat takze z milosci do nauki i to takze na SGH.

    Pozdrawiam,

    Maciej

  • 13. Data: 2007-09-06 12:23:42
    Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl>

    Maciej pisze:

    > Nie rozumiem pytania. Co takiego wywnioskowales z mojego pytania,
    > ze porownujesz mnie do Balcerowicza ? Wybacz, ale nie domyslam sie, co
    > TOBIE
    > kojarzy sie z Balcerowiczem.

    Enshiterum nie sluchaj. to troll

    pozdr

  • 14. Data: 2007-09-06 13:12:35
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Maciej porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nie jest kuriozalne, bo wiele osob zadawolu juz tutaj pytania zwiazane
    > z doktoratem.

    Ale nie z tym jak wyglada rozmowa wstepna tylko co pozniej

    > Poza tym opis grupy "Dyskusje na temat pracy.", a
    > doktorat i ew. praca na uczelni tez jest forma pracy, a tu na tej
    > liscie moge spytac ludzi, ktorzy doktorat robili, skonczyli go lub
    > zrezygnowali na rzecz "tradacyjnej" pracy.

    Podobna analogie mozna wyciagnac w przypadku ludzi studiujacych. Nam
    pani w podstawowce mowila ze nauka to nasza praca. Czekamy zatem na
    wysyp licealistow/studentow pytajacych sie o 'pewniaki' przed matura czy
    egzaminami.

    > Czy Masz propozycje, gdzie
    > moge takie pytania zadawac ?

    Probowales poszukac forum studentow/doktorantow SGH?

    --
    badzio

  • 15. Data: 2007-09-06 13:22:32
    Temat: Re: rozmowa wst pna na doktorat na SGH
    Od: Maciej <m...@g...com>

    On 6 Wrz, 15:12, badzio <b...@n...epf.pl> wrote:

> [...]
    > pani w podstawowce mowila ze nauka to nasza praca. Czekamy zatem na
    > wysyp licealistow/studentow pytajacych sie o 'pewniaki' przed matura czy

    Nie o pewniaki chodzi, to wiem, bo pewniaki zamieniaja sie w blefy, a
    wtedy
    -- spokoj w panikie, ale raczej o uspokojenie sie i oswojenie, ze sie
    wie,
    jak to mniej wiecej jest :-) nie chodzi mi o niestworzone historie,
    tylko
    o wlasne doswiadczenia.

    > Probowales poszukac forum studentow/doktorantow SGH?

    Dzieki wielki. Kapitalny pomysl -- juz mam!

    Pozdrawiam

    Maciej

  • 16. Data: 2007-09-06 16:31:37
    Od: Zakr <a...@e...w.stopce>

    Szuwaks pisze:

    > No i jaki masz pomysł na Warszawę :)))

    Pytaj autora wątku. :)

    Zakr
    mail: http://cerbermail.com/?7YobF6wygo
    New antispam project - http://wiki.okopipi.org/wiki/Main_Page

  • 17. Data: 2007-09-06 16:47:20
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Zakr" <a...@e...w.stopce> napisał w wiadomości
    > Pytaj autora wątku. :)

    A jak myślisz, kogo zapytałem? :))))
    Chyba Ci się coś w Tunderbirdzie rozjechało :)

    Szuwaks

  • 18. Data: 2007-09-06 16:48:20
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Maciej" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Możesz rozwinąć temat ????

    Na grupie pl.regionalne.warszawa :)

    Szuwaks

  • 19. Data: 2007-09-06 17:01:22
    Od: Zakr <a...@e...w.stopce>

    Szuwaks pisze:

    > A jak myślisz, kogo zapytałem? :))))
    > Chyba Ci się coś w Tunderbirdzie rozjechało :)

    Odszukaj swojego posta. W nagłówku "Użytkownik "Zakr"
    <a...@e...w.stopce> napisał w wiadomości
    Dalej cytujesz autora wątku i mnie. Twój post w "drzewie" jest
    odpowiedzią na mój. To nie mój Thunderbird się rozjeżdża. :)

  • 20. Data: 2007-09-06 17:08:41
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Odszukaj swojego posta. W nagłówku "Użytkownik "Zakr"
    > <a...@e...w.stopce> napisał w wiadomości
    > Dalej cytujesz autora wątku i mnie. Twój post w "drzewie" jest odpowiedzią
    > na mój. To nie mój Thunderbird się rozjeżdża. :)

    :))))))
    Masz rację!
    Hau, hau, hau! Odszczekuję!
    Pomroczność jasna wzięła górę! :)))
    Mało ostatnio się udzielam i tracę wprawę?
    Ani Twój Thunderbird ani mój Outlook się nie rozjechały tyko zadziałał
    "czynnik ludzki" :)

    Szuwaks