PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wrocław / programista - wdrożeniowiec ERP

  • 1. Data: 2004-10-08 13:56:14
    Temat: Wrocław / programista - wdrożeniowiec ERP
    Od: SENTE <o...@s...pl>

    Firma SENTE Systemy Informatyczne Sp. z o.o., producent oprogramowania
    klasy ERP, zatrudni do pracy we Wrocałwiu osobę na stanowisko:
    programista - wdrożeniowiec ERP.

    Do zadań osoby będzie należało:
    - relizacja projektów wdrożeniowych w przedsiębiorstwach z zakresu systemów
    ERP
    - rozwój aplikacji klasy ERP
    - rozwój warstwy systemowej do obsługi baz danych i interfejsów Windows
    - przeprowadzanie szkoleń z zakresu funkcjonalności oprogramowania
    - opieka nad eksploatacją systemów u klientów

    Wymagamy:
    - otwartego umysłu
    - chęci nauki
    - chęci podejmowania i relizowania niełatwych zadań
    - doświadczenia programistycznego

    a do tego przyda się:
    - doświadczenie z zakresu relacyjnych baz danych (mile widziany
    InterBase/Firebird)
    - znajomość zagadnień z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem (logistyka,
    magazynowanie, sprzedaż, finanse i księgowość)
    - znajomość środowiska programistycznego firmy Borland C++ Builder, w tym
    technologii VCL
    - dyspozycyjność

    Oferujemy:
    - możliwość samorealizacji i realizacji ambitnych zadań
    - stałe wynagrodzenie
    - premie za poprawnie realizowane projekty

    Forma zatrudniania: do negocjacji (umowa o dzieło, umowa - zlecenie, umowa
    o pracę, faktura VAT)

    Oferty zawierające CV, list motywacyjny prosimy przesyłać na adres
    p...@s...pl z tematem "Programista - wdrożeniowiec ERP"

    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na tylko wybrane oferty.

    W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
    "Wyrazam zgode na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie
    pracy przez SENTE Systemy Informatyczne dla potrzeb niezbenych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 o ochronie
    danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr. 133 Poz. 883)"

    --
    SENTE Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
    Wrocław; ul. Mikołowska 98; tel. (0-71) 346-62-72

  • 2. Data: 2004-10-12 12:28:02
    Temat: Re: Wrocław / programista - wdrożeniowiec ERP
    Od: "fr" <d...@w...pl>

> [...]
    > * niestety oferta nie ukazała się na ppo a my za bardzo nie możemy czekać!

    logistyka, magazynowanie, sprzedaż, finanse i księgowość +
    InterBase/Firebird, Borland C++ Builder, VCL
    W sumie dobrze, że nie trzeba umieć latać ....

  • 3. Data: 2004-10-27 20:29:47
    Od: "Sylwek Dygas" <s...@W...gazeta.pl>

    > InterBase/Firebird)
    > - znajomość środowiska programistycznego firmy Borland C++ Builder, w tym
    > technologii VCL

    Jestem informatykiem i moze wielu kolegow po fachu mnie zgani ale....
    odpowiedz sobie m.innymi na takie oto pytanie:
    Czy warto uczyc sie technologii, ktore dzisiaj powoli odchodza do lamusa?