PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna

  • 1. Data: 2005-01-27 17:09:35
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: c...@w...pl (chayenne)

    Witam,

    Wlasnie koncze studia informatyczne i poszukuje pracy. Bylem na jednej
    rozmowie kwalifikacyjnej i troche jestem rozczarowany. Odnioslem wrazenie ze
    osoba ktora prowadzila rozmowe kwalifikacyjna nie za bardzo wiedziala o czym
    rozmawiac. Przebieg mniej wiecej wygladal tak: zna pan to, a zna pan to a
    moze tamto. Zastanawiam sie jak wyglada rozmowa kwalifikacyjna. Moze
    podzileicie sie wlasnymi doswiadczeniami?

    Pozdrawiam,
    chayenne

  • 2. Data: 2005-01-27 17:24:38
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna
    Od: Judzi <j...@v...pl>

    chayenne napisał(a):
> [...]
    > moze tamto. Zastanawiam sie jak wyglada rozmowa kwalifikacyjna. Moze
    > podzileicie sie wlasnymi doswiadczeniami?

    pewnie gostek już dawno ma kogoś na to miejsce a rekrutację musi
    przeprowadzić... rozumiesz takie procedury..

  • 3. Data: 2005-01-27 18:46:44
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    *Wwa* w te oto słowa się odzywa:

    > uważam częste wymiany pracowników za błedną, szkodliwą strategię.
    > Wwa
    Zgadzam się i zastanawiam dlaczego w niektórych firmach wymieniają
    pracowników regularnie. Przecież takiego pracownika trzeba nauczyć,
    wdrożyć, poświęcić mu czas innych pracowników. Potem ciach-zmiana,
    przychodzi nowy, którego trzeba wyszkolić. O co w tym może chodzić?
    Szefostwo się boi, że pracownik bardziej doświadczony będzie chciał
    podwyżek? A może ma to działać motywująco na innych pracowników:
    patrzcie, was też może to spotkać jak nie będziecie wydajni. Tylko może
    to też działać w drugą stronę.
    Możecie mnie oświecić czemu taka polityka ma służyć?
    Dzięki i pozdrowienia

    --
    -Ja przecież tę korektę robię dla wydawnictwa przecież.
    -Ale czy to warto? Pan się namęczy, a oni i tak z błędami wydrukują.

  • 4. Data: 2005-01-27 19:02:52
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <ctbac8$jak$1@news.dialog.net.pl> Wwa <w...@t...pl.nospam> writes:
    >From: Wwa <w...@t...pl.nospam>
    >Subject: Re: rozmowa kwalifikacyjna
    >Date: Thu, 27 Jan 2005 19:02:51 +0100

    >Jestem kierownikiem, ciągle przysyłają mi kogoś nowego a ja zwyczajnie
    >nie mam czasu na jałowe rozmowy tym bardziej, że uważam częste wymiany
    >pracowników za błedną, szkodliwą strategię.

    To jak to jest? Ty jestes kierownikiem a ktos za Twoimi plecami ciagle
    wyrzuca jednych a przyjmuje drugich?

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 5. Data: 2005-01-28 16:53:24
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Nie. Ale jest mi strasznie trudno zatrzymać tych, którzy już znają
    > specyfikę pracy. Szefostwo ma takie prawo i jeżeli źle będę rozgrywać to
    > po prostu mnie poinformują że mam innego pracownika i tyle.
    > Ja tez jestem pracownikiem.

    No to powinni znależć odpowiedniego kierownika, ktoremu moga zaufac.
    Mialem kiedys tak raz, ze zrekrutował mnie główny udzialowiec sporej spolki,
    posadzili za biurkiem a po tygodniu poznalem swojego szefa .. w randze Dyrektora.
    Nikomu nie polecam :(

    Wojtek