PracaGrupypl.praca.dyskusje › robienie stron WWW na umowę-zlecenie

  • 11. Data: 2008-08-02 17:17:15
    Temat: Re: robienie stron WWW na umowę-zlecenie
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Ja tam nie robię syfu tylko porządek. Syf to tam robią inni, a ja to
    > naprawiam. Jak Ci się nie podoba to co robię, to kup sobie Pismo Święte
    > albo Koran albo Bhagavadgitę i czytaj zamiast moich postów. Na grupy
    > pl.soc.seks.* nie powienieneś zaglądać, a jeśli nie potrafisz się
    > powstrzymać to znajdź sobie grupę anonimowych seksoholików i się lecz.

    Ach, czyli tak, jak myślałem: jesteś po prostu pierdolniętym dewotem.
    Takim z misją "naprawiania" świata.

    ps. Zaglądam na te grupy tak, jak na ponad 100 innych - i rzeczywiście
    jest tam ogólny syf. Ale jak przeczytałem kilka Twoich postów, to się po
    prostu przeraziłem.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2008-08-02 20:59:23
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > ps. Zaglądam na te grupy tak, jak na ponad 100 innych - i rzeczywiście
    > jest tam ogólny syf. Ale jak przeczytałem kilka Twoich postów, to się po
    > prostu przeraziłem.

    aleś ty delikatny:O)