PracaGrupypl.praca.dyskusje › rezygnacja z pracy i urlop

  • 1. Data: 2008-01-16 19:05:17
    Temat: rezygnacja z pracy i urlop
    Od: Przemysław <g...@i...pl>

    witam
    jesli pojde na na urlop to czy moge odrazu po urlopie zrezygnowac z
    pracy?(umowa o prace czas nie okreslony)
    czy jesli rezygnuje i mam niewykorzystany urlop to za niego powinienem
    dostac pieniadze? jesli tak to czy za dzien otrzymuje 100% dniowki?

  • 2. Data: 2008-01-16 19:11:39
    Temat: Re: rezygnacja z pracy i urlop
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-01-16 20:05 [Przemysław] napisał(a):
    > witam
    > jesli pojde na na urlop to czy moge odrazu po urlopie zrezygnowac z
    > pracy?(umowa o prace czas nie okreslony)

    Zrezygnować możesz co nie oznacza, że od następnego dnia już pracował
    nie będziesz. No chyba, że masz zamiar porzucić pracę.

    > czy jesli rezygnuje i mam niewykorzystany urlop to za niego powinienem dostac
    pieniadze?

    Po urlopie i złożeniu wypowiedzenia może się okazać, że
    niewykorzystanego urlopu, który miałeś dzień wcześniej już nie masz a co
    więcej przekroczyłeś przysługujący Ci limit :-) Jeśli jednak coś do
    rozliczenia zostanie to przysługuje ekwiwalent jak najbardziej.

    > jesli tak to czy za dzien otrzymuje 100% dniowki?

    Nie.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 3. Data: 2008-01-16 19:29:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fmlkj6$iod$1@atlantis.news.tpi.pl Przemysław
    <g...@i...pl> pisze:

    > jesli pojde na na urlop to czy moge odrazu po urlopie zrezygnowac z
    > pracy?(umowa o prace czas nie okreslony)
    Możesz stosunek pracy rozwiązać za wypowedzeniem, bez wypowiedzenia, a także
    zaproponować porozumienie stron.

    > czy jesli rezygnuje i mam niewykorzystany urlop to za niego powinienem
    > dostac pieniadze?
    Niekoniecznie. Jeśli do momentu rozwiązania stosunku pracy jest czas, to
    pracodawca może udzielić ci urlopu niejako "przymusowo". W inym przypadku
    musi zapłacić.

    http://42.pl/u/xPB

    --
    Jotte