PracaGrupypl.praca.dyskusje › retoryka (#073)

  • 1. Data: 2014-02-16 12:49:27
    Temat: retoryka (#073)
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no to będziemy mogli się przekonać, co się stanie z ukrainą? retorycy EU
    opowiadają wszem i wobec, że to tylko nieudolni nie odnieśli sukcesu jak
    tusk i gronkiewicz na arenie zjednoczenia wspólonoty... ukraińcy na pewno
    odniosą sukces... ciekawe, będziemy się mogli przekonać... taka ciekawostka
    z okazji święta europy 14.lutego...

  • 2. Data: 2014-02-18 20:46:05
    Temat: Re: retoryka (#073)
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    gronkiewicz dołożyła dziś szyderstwo, że i grantów nie dostali... w
    przeciwieństwie do tuska... a to stara k...

  • 3. Data: 2014-02-20 15:04:17
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jak podały wyzwolone media prezydent ukrainy też chce do europy, tylko się
    przejęzyczył...

  • 4. Data: 2014-02-20 15:22:39
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    przepraszam, nie chce, on pragnie do europy...

  • 5. Data: 2014-02-22 15:38:31
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jak podały zbliżone od wolnych ukraińskie media, prezydent już zrezygnował,
    pewnie przestraszył się nasiadówki tuska... jak tam Ktoś tu jeszcze coś
    łapie? co tam tusk wypierdział w związku z sytuacją?

  • 6. Data: 2014-02-22 17:27:36
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    SB opowiedziało sie za EU, wymowne...
    ciekawe czy wolne media pokażą sukces Ukrainy po wejściu do EU, macie jakies
    typy?

  • 7. Data: 2014-02-23 12:38:29
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    strefa euro wzywa do konkurowania, tez tak macie?

  • 8. Data: 2014-02-24 19:40:06
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    Wasz spedalony głupek ogłosił, że trzeba zadbać, żeby pieniądze nie trafiły
    w niepowołane ręce... czyli czyje? Kviat możesz mi wyjaśnić?

  • 9. Data: 2014-02-25 02:09:59
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-02-24 19:40, tusk, donald tusk pisze:
    > Wasz spedalony głupek ogłosił, że trzeba zadbać, żeby pieniądze nie
    > trafiły w niepowołane ręce... czyli czyje?

    Czyli twoje. Nie życzę sobie, by moje pieniądze przepadły w kieszeni
    jakiegoś grzyba z Torunia.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 10. Data: 2014-02-25 12:28:55
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    mówi się, że sukces tuska i gronkiewicz zostanie nagrodzony przez wspólonotę
    możliością decydowania o wydawaniu unijnych pieniędzy...
    zobaczymy, zobaczymy...