PracaGrupypl.praca.dyskusje › no co tam tusk? (#072)

  • 1. Data: 2014-02-06 12:03:32
    Temat: no co tam tusk? (#072)
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    najnowszy pomysł tuska i gronkiewicz, chcą sprzedać (bliżej nieokreślonemu
    inwestorowi z unii europejskiej) polskie lasy państwowe...

    podziw wzbudza konsekwencja i jakby misyjność srania w środowisku w którym
    się obracają...

    no i jak to wygląda, że niby mam być cicho jak... ech ta retoryka...

  • 2. Data: 2014-02-06 23:06:22
    Temat: Re: no co tam tusk? (#072)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-02-06 12:03, inny punkt siedzenia... pisze:
    > najnowszy pomysł tuska i gronkiewicz, chcą sprzedać (bliżej
    > nieokreślonemu inwestorowi z unii europejskiej)
    > polskie lasy państwowe...

    Czyli mi. W końcu mieszkam w UE i w końcu kupię sobie kawałek lasu.

    > podziw wzbudza konsekwencja i jakby misyjność

    ... rozbijania klik i mafii państwowej.
    Dobrze, że to zauważyłeś.

    > no i jak to wygląda, że niby mam być cicho jak... ech ta retoryka...

    Dlaczego masz być cicho? Krzycz o tym jak najgłośniej. Słuszne idee
    trzeba reklamować.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 3. Data: 2014-02-11 16:42:55
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    będziesz mógł zbierać sobie papierzaki zostawione tam przez tuska,
    gronkiewicz i całą zjednoczoną wspólnotę...

    a co Ty za herezje prawisz? tusk i kolesie "to nie"? coś Ci się chyba
    pomieszało od tych grantów...

    ankieta:
    czy tusk to "wolny" kumpel?
    A. TAK
    B. TAK
    C. NIE

  • 4. Data: 2014-02-16 13:47:02
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    przepraszam Was chłopaki, ale muszę to wkleić:
    http://polska.newsweek.onet.pl/donald-tusk-rada-euro
    pejska-unia-europejska-platforma-obywatelska-rzad-tu
    ska-polityka-newsweek-pl,artykuly,280823,1.html

  • 5. Data: 2014-02-16 13:49:26
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    zwracam uwage na znajomość języków obcych tego głupka...