PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja w Google Inc.

  • 11. Data: 2007-07-26 08:58:00
    Temat: Re: rekrutacja w Google Inc.
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Daniel Rychcik <m...@s...w.google.pl> wrote:
    > (mnie też wydłubał rekruter, odpadłem tuż przed metą - na ostatecznym
    > on-site interview zagięli mnie trochę za bardzo na TCP/IP :-( Ale i
    > tak było warto, właśnie ze względu na "fun factor" :-))

    Imho, jest zasadnicza różnica w podejściu do ludzi, HRów z Kaliforni i HRów
    z europy jako takiej, na korzyść tej pierwszej. A gdzie byłeś na tym
    interview?
    Swoją drogą, apropo tej rekrutacji, dyktowanie komuś przez telefon fragmentu
    programu czy też skryptu, wydaje mi się nie do końca trafionym pomysłem, a
    z doświadczenia wiem, że mają takie pomysły.

    --
    ŁT

  • 12. Data: 2007-07-26 09:19:58
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Lukasz Trabinski wrote:

> [...]
    > programu czy też skryptu, wydaje mi się nie do końca trafionym pomysłem, a
    > z doświadczenia wiem, że mają takie pomysły.

    Ja widzialam lepszy pomysl (nie z Googla) - duza i powazna firma daje
    kandydatowi do wypelnienia formularz z masa pytan, wsrod ktorych jest
    m.in taki kwiatek:
    "Czy kiedykolwiek korzystales z myszki?" (chodzi o mysz komputerowa
    oczywiscie). Kandydatura byla na stanowisko software developera.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 13. Data: 2007-07-27 06:04:21
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > "Czy kiedykolwiek korzystales z myszki?" (chodzi o mysz komputerowa
    > oczywiscie). Kandydatura byla na stanowisko software developera.

    ja w tym pytaniu czuję podtekst szukania wyższości operowania klawiatura nad
    klikaniem myszką, i jezeli miałbym udzielić odpowiedzi na takie pytanie to tylko w
    formie rozszerzonej od tak/nie

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 14. Data: 2007-07-28 21:03:40
    Od: Daniel Rychcik <m...@s...w.google.pl>

    On 2007-07-26, Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> wrote:
    > Imho, jest zasadnicza różnica w podejściu do ludzi, HRów z Kaliforni i HRów
    > z europy jako takiej, na korzyść tej pierwszej. A gdzie byłeś na tym
    > interview?

    W Zurichu. Ale przekrój w technicznych interview był pełen - Amerykanin,
    Irlandczyk, Niemiec, Francuz, Hiszpan (ten był wredny)... i... taaaka
    (mniam mniam... aż ciężko było oderwać wzrok) Greczynka z HRów :-D

    > Swoją drogą, apropo tej rekrutacji, dyktowanie komuś przez telefon fragmentu
    > programu czy też skryptu, wydaje mi się nie do końca trafionym pomysłem

    _Fragmentu_, zakładając, że nie chodzi o zgodność co do przecinka i 100% działanie
    po wklepaniu, to jak najbardziej ma sens. Przykładowo, jeśli ktoś poprosi Cię
    o opisanie, jak byś się zabrał za jakąś mniej lub bardziej pop*** operację na
    plikach tekstowych i Ty zaczniesz od razu sypać z głowy kombinacjami awków,
    grepów i sedów porozdzielanych potokami, to widać, że jesteś "swój". Nie chodzi
    przecież o pisanie /etc/rc.d na żywo ;-)

    Daniel
    --
    photosite.pl

  • 15. Data: 2009-10-16 13:17:23
    Od: "sikorat" <sikora.t@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Q2h5YmEgbWFzeiByYWNqZSBHcm9ta3UgOykuDQpUUw==