PracaGrupypl.praca.dyskusje › nieformalne spotkanie w sprawie pracy

  • 1. Data: 2007-07-17 09:59:12
    Temat: nieformalne spotkanie w sprawie pracy
    Od: kris <k...@g...com>

    Witam,

    W najblizszym czasie czeka mnie rozmowa w sprawie pracy. Stanowisko z
    grupy nizszy/sredni szczebel managerski. Spotkanie bedzie obdywalo sie
    poza firma, w restauracji/pubie (w srodku dnia). Na spotkaniu obecny
    bedzie moj przyszly dyrektor oraz czlonek zarzadu firmy. Wiem, ze ma
    to byc takie nieformalne spotkanie i osoba z zarzadu na pewno bedzie
    ubrana na luzie.
    Czy jesli zaloze jeansy i koszule to bedzie to odpowiedni stroj? Czy
    moze lepiej garnitur no moze bez marynarki bo jest strasznie goraco?
    Drugie moje pytanie to jak sie zachowac na takim spotkaniu. Jesli bede
    pierwszy na miejscu to poprostu wejsc i zajac wolny stolik i
    ewentualnie cos sobie zamowic czy moze np. czekac przed wejsciem? (na
    pewno nie mamy rezerwacji stolika).

    Z gory dziekuje za rozwianie moich watpliwosci.
    Pozdrawiam
    Kris

  • 2. Data: 2007-07-17 10:49:04
    Temat: Re: nieformalne spotkanie w sprawie pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1184666352.222251.167570@o11g2000prd.googlegrou
    ps.com
    kris <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > ubrana na luzie.
    > Czy jesli zaloze jeansy i koszule to bedzie to odpowiedni stroj?
    Jeśli masz wątpliwości, to po prostu załóż strój odpowiedni do pory roku i
    neutralny.
    Np, jasne letnie spodnie (ale nie dżinsy), jasna (niekoniecznie biała)
    koszula z krótkim rękawem, dopasowane do tego półbuty i będzie OK.

    > Drugie moje pytanie to jak sie zachowac na takim spotkaniu.
    Przyzwoicie.

    > Jesli bede
    > pierwszy na miejscu to poprostu wejsc i zajac wolny stolik i
    > ewentualnie cos sobie zamowic czy moze np. czekac przed wejsciem?
    Czekać przed wejściem w postawie zasadniczej, nadchodzącym partnerom rozmowy
    głęboko sie ukłonić i otworzyć im drzwi... ;)))
    Skąd ci przyszedł pomysł czekania przed wejściem??
    Na poważnie - przyjść punktualnie, jak ich nie ma to zająć stolik i poczekać
    15 min.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-07-17 16:26:26
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    kris wrote:

    > Czy jesli zaloze jeansy i koszule to bedzie to odpowiedni stroj? Czy
    > moze lepiej garnitur no moze bez marynarki bo jest strasznie goraco?

    poradz sie kobiet co mozesz wlozyc zeby dobrze sie prezentowac,
    ale nie wygladac sztywno :)

> [...]
    > pierwszy na miejscu to poprostu wejsc i zajac wolny stolik i
    > ewentualnie cos sobie zamowic czy moze np. czekac przed wejsciem? (na

    skoro napewno nie ma rezerwacji to wybierz jakis stolik jesli
    ich jeszcze nie bedzie, moze nadejda jak bedziesz przegladal
    karte, a jak bedziesz mial ochote to sobie zamow jakas kawe,
    ale nie dlatego ze ktos Ci tu tak napisze

    a najwazniejsze to sie wyluzuj, zastanow sie co bys sobie pomyslal
    w pierwszej chwili gdy zobaczylbys wyczekujacego na Ciebie pod drzwiami,
    ubranego mimo upalu w sztywny garnitur i spodnie precyzyjnie zaprasowane
    w kantke, zestresowanego kandydata?

    poza luzem wez ze soba troche pewnosci siebie, idziesz tam zeby sobie
    pogadac

  • 4. Data: 2007-07-17 17:46:15
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    Zadzwoń na dzień przed spotaknie w celu potwierdzenia spotkania ,
    i spytać czy spotkanie pod krawatem czy "casuale".
    Przyjdz wczesniej i wybierz stolik ,i popros obsluge by przyszla jak sie
    pojawi gosc , aby spytac o napoj

    powodzenia

    rafal