PracaGrupypl.praca.dyskusje › regulamin pracy informatyka..

  • 11. Data: 2003-07-10 23:04:18
    Temat: Re: regulamin pracy informatyka..
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Thu, 10 Jul 2003 13:59:40 +0000 (UTC), marek9993 wrote:

    > Do licha co za czasy:) Kiedyś za napiwek cieć otwierał bramę wracajacym z
    > balangi, a teraz za napiwek informatyk otwiera profanom bramę do
    > informatycznego raju :)

    live suxx ;-)... Hossa dla informatyków po prostu się skończyła - tak na to
    trzeba realistycznie spojrzeć. Teraz traktuje się ich jak każdego innego
    pracownika. Jest potrzebny w granicach... w jakich jest potrzebny ;-). Więc
    niech nie marudzi, że chce zarabiać 5000, skoro księgowa zarabia 1000.
    Trochę inaczej wygląda sprawa, kiedy praca informatyka nie jest tylko
    'utrzymaniem zasobów', ale jeszcze np. polega na tworzeniu produktów,
    którymi handluje firma - wtedy wynagrodzenia mogą być proporcjonalne do
    zysków firmy, ale wtedy najczęściej informatyk w 80% jest przedstawicielem
    handlowym, w 10% wdrożeniowcem, a w pozostałych 10% - programistą. ;-)

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 12. Data: 2003-07-10 23:05:20
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

> [...]

    > Do licha co za czasy:) Kiedyś za napiwek cieć otwierał bramę wracajacym z
    > balangi, a teraz za napiwek informatyk otwiera profanom bramę do

    life suxx ;-)... Hossa dla informatyków po prostu się skończyła - tak na to

  • 13. Data: 2003-07-11 06:57:42
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik " marek9993" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Po zapoznaniu się z materiałem, zakładam że twoja pensja kształtuje się na
    > poziomie od 5000 PLN brutto wzwyż i masz trzech pracowników pod sobą :)

    Tak a świstak siedzi i zawija w te sreberka tę forsę co to niby miałbym
    zarabiać.
    wynagrodzenie standard - 11.5 - bez prawa ubiegania się o podwyżkę ( jak
    chciałem raz żeby dorzucili 50 pln - notabene wszyscy w urzędzie dostali
    oprócz mnie "bo za 3 miech umowa się kończy" to patrzyli jak na wariata.
    Stwierdzili, że skoro na gazetę dodają 1/4 etatu [było 3/4] to powinienem
    skakać z radości) i mają gdzieś że tyle to by za skład z grafiką samej
    gazetki zapłacili :(

    PawełW.

  • 14. Data: 2003-07-11 10:55:22
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    malenka wrote:

    > A w czerwcu, podczas likwidowania DG, dowiedzialam sie od pani urzedniczki,
    > ze na 10 nowopowstajacych firm jednoosobowych, 100 sie likwiduje.
    > Wnioski pozostawiam Szanonym Grupowiczom.

    mogą być różne, np:
    ludkowie likwidują DG bo poprawiło się na rynku pracy i zmiatają na etat
    ;) wniosek jak wniosek nie? całkiem logiczny - toć trąbią w tv o
    ożywieniu gospodarczym...

    dziś w roli matołka :)
    /p

  • 15. Data: 2003-07-11 18:58:55
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Thu, 10 Jul 2003 21:57:59 +0200, malenka wrote:

    > zamiast do konca miesiaca - byly wyplacane 5., 10. albo i pozniej

    a czekałaś na wypłatę 1,5 miesiąca ? bo ja tak - i to zarabiając w tym
    czasie dla firmy 12 tys /m-c.

    > ze na 10 nowopowstajacych firm jednoosobowych, 100 sie likwiduje.

    ale sama popatrz - w ciągu krótkiego okresu czasu weszły w życie ustawy,
    które:

    1. obniżają koszty działalności spółek CITowskich
    2. ułatwiają zwolnienia grupowe bez odpraw
    3. ułatwiają założenie działaności gospodarczej

    To się układa w oczywisty ciąg, który już zresztą obserwuję od dawna -
    pracodawca daje pracownikowi ultimatum - albo się żegnamy, albo zakłada
    pan/i działalność gospodarczą i kontynuujemy współpracę. Bardzo wiele osób
    decydowało się na założenie działalności, bo po prostu nie miało wyboru.