PracaGrupypl.praca.dyskusje › co zrobic jak przyjma?

  • 1. Data: 2004-07-21 10:18:39
    Temat: co zrobic jak przyjma?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    wlasciwie to trudno bylo opisac w temacie o co chodzi

    otoz szukam sobie tej pracy radosnie i wpadla mi mysl... no bo np. zlozylem
    CV do firmy gdzie 15 sierpnia konczy sie termin ich skladania i potem
    dopiero beda je rozpatrywac.
    a jednoczesnie zlozylem tez swoje CV do paru innych firm i jeszcze po
    znajomosci bede pytac o prace w sklepie.

    i teraz hipotetyczny przypadek ze przyjma mnie do tego sklepu albo gdzies,
    po czym zostane przyjety tam gdzie beda rozpatrywac dokumenty po 15
    sierpnia, (a tam chcialbym sie dostac bardzo bardzo :) ) to co wtedy?

    z tego co zdazylem wyczytac na grupie (prawnikiem nie jestem wiec sie nie
    orientuje sam nazbyt dobrze), ze nie mozna ot tak sobie isc gdzie indziej.
    wiec da sie jakos rozwiazac taka sytuacje?

    oczywiscie zakladam hipotetecznie ta sytuacje, bo wiadomo ze na rynku pracy
    malo, ale gdyby tak sie przypadkiem zdazylo...

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2004-07-21 10:25:46
    Temat: Re: co zrobic jak przyjma?
    Od: misieq <m...@o...pl>

    Kapsel napisał(a):

    > i teraz hipotetyczny przypadek ze przyjma mnie do tego sklepu albo gdzies,
    > po czym zostane przyjety tam gdzie beda rozpatrywac dokumenty po 15
    > sierpnia, (a tam chcialbym sie dostac bardzo bardzo :) ) to co wtedy?

    Wszystko zalezy jaka bedziesz mial umowe (okres wypowiedzenia) i od
    kiedy ta druga firma bedzie chciala Cie zatrudnic. Jezli to wszystko
    sie ladnie "zazebi" to nie ma problemu w zmianie pracy.

    pozdrawiam
    --
    misieq
    gg: 1095291

  • 3. Data: 2004-07-21 11:43:54
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    jakbys pracowal w sklepie i dostal sie gdzies indziej, to niemozesz zostawic
    od tak starej oroboty. Wyjsciem moze byc znalezienie kogos na twoje miejsce.

  • 4. Data: 2004-07-21 12:00:48
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > jakbys pracowal w sklepie i dostal sie gdzies indziej, to niemozesz zostawic
    > od tak starej oroboty. Wyjsciem moze byc znalezienie kogos na twoje miejsce.

    albo zaproponowac przy podpisywaniu umowy wypowiedzenie jednodniowe, hehe :)
    Wojtek

  • 5. Data: 2004-07-21 12:22:25
    Od: Adam Turowski <a...@i...pl>

    fotech wrote:

    > albo zaproponowac przy podpisywaniu umowy wypowiedzenie jednodniowe, hehe :)
    > Wojtek
    Tylko że to działa w obie strony tzn. jednodniowe wypowiedzenie jest
    zarówno dla pracownika i pracodawcy. Z resztą jednodniowe wypowiedzenie
    jest możliwe tylko w przypadku porozumienia stron. O ile pamiętam z KP
    standardowo wynika min. dwudniowy okres wypowiedzenia w przypadku
    wypowiedzania podczas dwutygodniowego okresu próbnego.

  • 6. Data: 2004-07-21 20:00:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 21 Jul 2004 12:18:39 +0200, Kapsel <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >z tego co zdazylem wyczytac na grupie (prawnikiem nie jestem wiec sie nie
    >orientuje sam nazbyt dobrze), ze nie mozna ot tak sobie isc gdzie indziej.
    Mozna. Nazywa sie to porzuceniem pracy i skutkuje odpowiednim wpisem w
    karcie pracy.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl