PracaGrupypl.praca.dyskusje › realia RP

  • 31. Data: 2010-02-11 06:31:05
    Temat: Re: realia RP
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2010-02-10 21:49, Jotte pisze:
    > Cokolwiek byś nie napisał będzie jedynie jako szczekot ratlerka. Może i
    > on mnie obraża w swym psim języku ale co? - mam się na niego pogniewać?
    > Nie próbuj szermować ze mną złośliwościami, uszczypliwościami itp. bo
    > dysponujesz ograniczonym słownictwem, wiedzą, elokwencją i polotem więc
    > przegrasz, a mnie niespecjalnie ekscytuje pokonywanie słabszych.

    Oczywiście, że przegram.
    Jak zwykle dyskusję sprowadziłeś do swojego poziomu, a z Twoim
    doświadczeniem nie zamierzam konkurować.

    Skończyły Ci się argumenty, więc przestało mnie to śmieszyć i się znudziłem.
    EOT

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2010-02-11 12:12:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hl08c7$ip5$1@atlantis.news.neostrada.pl Kviat
    <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> pisze:

    > Jak zwykle dyskusję sprowadziłeś do swojego poziomu
    Nie umiem zejść do twojego

    > Skończyły Ci się argumenty
    Jedyną obroną betonu odpornego na wszelkie argumenty jest bełkot o rzekomym
    braku argumentów.

    > przestało mnie to śmieszyć i się
    > znudziłem. EOT
    Fajniem że spadasz, bo nic specjalnie mądrego tu nie pisałeś.
    Jak zwykle zresztą.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2010-02-12 11:12:26
    Od: "smutek" <s...@e...net>

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma charakter porównawczy. większe, śmieszniejsze, brzydsze, szybsze. a
    > także droższe.
    > Wcale się nie dziwie pytaniu - od czego, dla kogo itd.
    > Bo jak weźmiesz pod uwage np. czas szalejącej inflacji, to nominalnie
    > wtedy miało sie zdecydowanie więcej. I tak możesz sobie żonglować...
    > więcej za pensję (czyją?), więcej pomarańczy, więcej dziewczyn, więcej
    > wódki do wypicia
    >
    > a, no i mniej wielkich korporacji do strzyżenia polaczków... no i
    > oczywiście świat był taki mały bo usa nasyłało na wszystkich stonkę

    Kiedyś stonka, a dziś wszędzie rośnie nam biedronka ;)