PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca

  • 1. Data: 2010-02-06 09:13:09
    Temat: praca
    Od: "Daniel Szostek" <d...@v...pl>

    Witam,
    gdzie w mazowieckim można znaleźć fajną atrakcyjną finansowo prace?
    Pozdrawiam ;)

  • 2. Data: 2010-02-06 12:15:02
    Temat: Re: praca
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Daniel Szostek napisal(a):

    > gdzie w mazowieckim można znaleźć fajną atrakcyjną finansowo prace?

    stawiam na Warszawę :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 3. Data: 2010-02-07 16:10:06
    Od: tomas <t...@b...pl>

    > stawiam na Warszawę :)

    A co to za praca jesli mozna wiedziec?Na dworcu centralnym tez ja rozdaja?

  • 4. Data: 2010-02-07 19:06:41
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    tomas napisal(a):

    > A co to za praca jesli mozna wiedziec?Na dworcu centralnym tez ja rozdaja?

    konkretnie żadna, ale w Warszawie jest statystycznie większa szansa znalezienia
    dobrej pracy.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 5. Data: 2010-02-10 17:59:43
    Od: tomas <t...@b...pl>

    > konkretnie żadna, ale w Warszawie jest statystycznie większa szansa znalezienia
    > dobrej pracy.

    Statystyki statystykami ale trzeba tez wiedziec ze w Warszawie jest o
    wiele większa konkurencja i żeby mieć dobrze płatną prace trzeba mieć
    niezłe kwalifikacje.Zarabianie w wawie 2-2,5 troche sie mija z celem jak
    sie jest przyjezdnym chyba ze ma sie swoje mieszkanie...