PracaGrupypl.praca.dyskusje › re Prumerica

  • 1. Data: 2002-12-27 10:14:32
    Temat: re Prumerica
    Od: "dragon" <d...@i...t17.ds.pwr.wroc.pl>

    Czy ktoś pracował, wie co to za firma jakie naprawde panuja tam zwyczaje
    co oferuja itp. wszelkie informacje beda dla mnie cenne
    z gory dziekuje i zycze Wszystkiego Dobrego w Nowym 2003 roku -oby nie byl
    gorszy od tego !!!

  • 2. Data: 2002-12-27 14:32:29
    Temat: Re: re Prumerica
    Od: "Piotr Wrzosiński" <p...@m...uw.edu.pl>

    Prumerica.
    Towarzystwo ubezpieczeniowe. Proponuja "pozyczke" w wysokosci ustalonej
    przez "agenta" placona w miesiecznych ratach dopoki nie zaczniesz (o ile
    zaczniesz) zarabiac (wtedy w zalozeniu oddasz im kase z pierwszych
    miesiecy).
    Warunek wstepny to zdobycie 100 klientow dla towarzystwa. Poza tym szkolenia
    i wymagania na dosc wysokim poziomie - zarzad nie ma pojecia, ze w Polsce
    jest inaczej niz w USA i uwaza ze agent ubezpieczeniowy to ktos powazany w
    srodowisku.
    Poza tym sa w Polsce wlascicielami gazety Dzien Dobry (DD Media). Z tego co
    wiem firma jest w lekkiej panice, bop wyniki inne niz mialy byc wedlug
    planu.
    Pozdro.
    Piotrek

  • 3. Data: 2002-12-28 11:38:00
    Od: "dragon" <d...@i...t17.ds.pwr.wroc.pl>

> [...]
    > przez "agenta" placona w miesiecznych ratach dopoki nie zaczniesz (o ile
    > zaczniesz) zarabiac (wtedy w zalozeniu oddasz im kase z pierwszych
    No a jak się nie uda to też się oddaje ????

  • 4. Data: 2002-12-30 09:02:18
    Od: "Piotr Wrzosiński" <p...@m...uw.edu.pl>

    Jak Ci się nie uda pierwszych 100, to nie dostajesz pożyczki. A jak Ci się
    potem nie udaje, no coż... Musisz oddać.
    Pozdr.
    P.
    PS Stanowczo odradzam posadę agenta