PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprostowanie z praca.oferowana

  • 1. Data: 2002-12-27 10:44:29
    Temat: sprostowanie z praca.oferowana
    Od: "s" <k...@w...pl>

    Pomyślałem że tutaj będzie lepiej

    Dnia 23.12.02 z tematem Wrocław/ osoby do poprowadzenia sylwestra wysłałem
    ogłoszenie na grupę pl.praca.ogłoszenie
    "treść na końcu"

    Ogłoszenie to wzbudziło wiele kontrowersji, które przelały się na listy do
    mnie, w których autorzy wyrażali dezaprobatę na temat mojej propozycji,
    którą przedstawiłem w ofercie. Po którymś to już liście nie wytrzymałem i
    pragnę parę rzeczy wyjaśnić. Głownie sprawa dotyczy małej sumy (cyt.
    nędznych warunków finansowych), jaką zaoferowali pracodawcy.
    Nie pomogły wyjaśnienia, że chodziło głownie o barter sylwester za
    poprowadzenie go plus parę złotych i możliwości udziału 4 osób w imprezie.
    Taka idea została też zawarta w końcowym fragmencie tegoż listu.

    Mam, zatem parę uwag:

    Po pierwsze na drugi raz proszę o dokładne czytanie oferty. Przyjęte jest,
    że wszelkie oferty odpowiada się po spełnieniu wymagań lub zaaprobowaniu
    warunków, dlatego też nie rozumiem, po co mnie "najeżdżać". Jeśli komuś się
    nie podoba niech siedzi cicho i znajdzie coś innego
    Po drugie nie życzę sobie być obrażany przez kogoś, komu nie podobają się
    warunki oraz wysłuchiwać inwektyw pod moim adresem
    Po trzecie z ogłoszenia jasno wynikało, że szukam raczej kogoś, kto zrobi to
    przy okazji dobrej zabawy
    Po czwarte, po jaką cholerę ktoś pisze do mnie zadając sobie trud, aby
    powiedzieć, że jemu warunki nie pasują (łagodnie powiedziane)
    Po piąte oferta nie była skierowana do profesjonalistów, lub tych, którzy
    się za nich uważają, a autor znał realia rynku i gdym potrzebował zawodowca
    to odezwał bym się do któregoś z wrocławskich DEE JAY-ów
    Po szóste znalazły się osoby, które zrobią to za zaproponowane warunki
    Po siódme pisząc to miałem nadzieję, że komuś sprawię drobną radość
    Po ósme zrobiłem to w imieniu osoby, której chciałem pomóc

    Pozdrawiam i życzę udanej zabawy noworocznej
    s.

    Ogłoszenie :

    Piszę w imieniu swojego wuja, który szuka osoby do poprowadzenia sylwestra
    Warunki
    posiadanie własnych płyt (klimaty discopolo, krawczyk itp.( nie znam się na
    tym), generalne muzyka do tańczenia, nic w stylu techno, czy muzyki przy
    której można ogłuchnąć lub oślepnąć do tego ewentualne muzyka jaka kiedyś
    była w Szalonym koniu)
    umiejętność posługiwania się sprzętem - jakim nie wiem wszystkie szczegóły
    telefonicznie

    impreza na około 70 osób we Wrocławiu (peryferie), zabawa ma charakter
    osiedlowy

    organizatorzy proponują

    200 zł
    szampan
    żarełko
    zabawę
    można zabrać osobę towarzyszącą plus jeszcze jedną parę (wszystko oczywiście
    gratis)

    liczę na studentów lub tych którzy przespali tegorocznego sylwka

  • 2. Data: 2002-12-28 00:09:51
    Temat: Re: sprostowanie z praca.oferowana
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    > Mam, zatem parę uwag:
    >
    > Po pierwsze na drugi raz proszę o dokładne czytanie oferty.

    Nic dodac, nic ujac. Oferta wg mnie bardzo dobra i jestem pewien, ze
    znalazles wielu chetnych.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-12-30 22:24:42
    Od: "KONTAKTPL" <k...@p...onet.pl>

    Grałem na wszelkich imprezach 10 lat i czytajac takie ogloszenie powiem
    krotko, dobra oferta dla kogos co ma troche pojecia co puszczac a do tego
    zabrac jeszcze do towarzystwa znajoma pare, i dobrze sie bawic. Po prostu
    nalezy uwaznie czytac co ktos pisze, tylko tyle. Wspanialego powitania roku.
    Pozdrawiam
    KONTAKTPL