PracaGrupypl.praca.dyskusje › grupa inwalidzka

  • 1. Data: 2004-07-07 11:43:30
    Temat: grupa inwalidzka
    Od: "krystian" <p...@a...wam>

    witam grupowiczow

    sprawa jest dosyc wazna, dlaetgo umieszczam pytanie

    otoz spelniam warunki i moge sie ubiegac o 3 grupe inwalidzka (to jest ta
    bez renty), tylko zastanawiam sie czy przyszly pracodawca nie bedzie czasem
    krzywo na mnie patrzyl jak mu powiem o tej grupie

    pytanie jest proste, czy warto sie o to ubiegac??

    w sumie jestem informatykiem szukajacym pracy i nie widzialem za duzo ofert
    w mojej dziedzinie dla ludzi z grupa inwalidzka,ale z drugiej strony podobno
    pracodawca ma jakies ulgi jesli by mnie zatrudnil, nie wiem jednak czy to
    prawda

    jesli macie jakies wiadomosci na ten temat albo wiecie cos z wlasnego
    doswiadczenia prosze o pomoc

    pozdrawiam