PracaGrupypl.praca.dyskusje › racjonalizacja numer 193043263235 (#183)

  • 1. Data: 2015-11-13 17:21:51
    Temat: racjonalizacja numer 193043263235 (#183)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dużo się dzieje, ale to dobrze...

    pojawiła się nowa groźba ekspertów koalicji po/eu co wygrali wybory
    skierowana do pisowskich frajerów...

    mówi się głośno, że koalicja po/eu wyda (właściwie to już wydała)
    dekret, że pracownicy mają się przymusowo uczyć języka angielskiego...

    a co tusk, nie śmieją się z twoich angielskich dżołków... ale przecież
    ja się śmieję, aż pękam ze śmiechu... mieć takiego fana jak ja, tylko
    pozazdrościć...

    wolna zjednoczona europa która wygrała wybory wygłosiła także tezę do
    kierowników obsadzonych przez tuska i gronkiewicz, że pis będzie robił
    jak mu sterefa euro (tusk i gronkiewicz) zagra... bo w końcu należymy do
    jakiejś wspólnoty...