PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanka urlop › pytanka urlop
    From: " xinox" <x...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pytanka urlop
    Date: Wed, 2 Apr 2008 18:22:11 +0000 (UTC)

    Witam.

    Mam taka sytuacje. Z dniem 31.03.08 zmienilem pracodawce i okazalo sie, ze w
    10.2007 uzyskalem prawo do 26 dni urlopu. Mimo zapewnien kadrowej (w grudniu
    2007), ze nie przysluguje mi 26 dni. Nowa kadrowa stwierdzila, ze nalezy mi
    sie 26 dni urlopu od 10.2007. Za dwa "dodatkowe" dni dostanę ekwiwalent od
    starej firmy. Mam pytania:

    1. Jesli prawo do 26 dni urlopu nabywam w pazdzierniku to czy do konca roku
    kalendarzowego nalezy mi się dodatkowo 6 dni urlopu?

    2. Czy moge uzyskac ekwiwalent za ten dodatkowy urlop, mimo ze juz jest
    kwiecien? Ewentualnie jak rozmawiac z bylym pracodawca?

    Pozdrawiam,
    Krzysztof