PracaGrupypl.praca.dyskusje › [pytanie] testy rekrutacyjne

  • 1. Data: 2004-10-17 20:48:42
    Temat: [pytanie] testy rekrutacyjne
    Od: "Ela" <e...@o...pl>

    prosze was o jakies przyklady pytan z testow rekrutacyjnych do banku
    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2004-10-17 21:47:20
    Temat: Re: [pytanie] testy rekrutacyjne
    Od: "B.R." <b...@R...wpk.p.lodz.pl>

    Ela wrote:
    > prosze was o jakies przyklady pytan z testow rekrutacyjnych do banku
    > z gory dziekuje
    na stanowisko...?

    --
    br

  • 3. Data: 2004-10-18 06:28:19
    Od: "Ela" <e...@o...pl>

    > na stanowisko...?
    na kazde stanowiska

  • 4. Data: 2004-10-18 08:34:21
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Ela [Mon, 18 Oct 2004 08:28:19 +0200]:

    > na kazde stanowiska

    Znaczy handlowca, informatyka, doradcy kredytowego, ochroniarza,
    sprzataczki, a na deser prezesa? ;)

    To jest ukryta kamera?...

    Kira

  • 5. Data: 2004-10-18 09:51:40
    Od: "Praca na Aukcji - Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl>

    > na kazde stanowiska

    Trudno odpowiedzieć na tak ogólnie zadane pytanie.

    Można się spodziewać:
    Dlaczego chce Pani/Pan pracować w naszym banku?
    Dlaczego uważa Pani/Pan, że jest Pani/Pan najlepszym kandydatem na to
    stanowisko?

    A potem w zależności od stanowiska, osoby rekrutującej, wewnętrznych
    procedur rekrutacyjnych w banku.

    --
    Jobber.pl
    aukcyjny portal pracy

  • 6. Data: 2004-10-18 09:59:10
    Od: "Immona" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Praca na Aukcji - Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl> napisał
    w wiadomości news:cl03n9$4hj$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]
    > Dlaczego chce Pani/Pan pracować w naszym banku?
    > Dlaczego uważa Pani/Pan, że jest Pani/Pan najlepszym kandydatem na to

    To raczej w rozmowie, nie na testach.
    Testy sprawdzaja umiejetnosci potrzebne na danym stanowisku. W przypadku
    stanowisk "obliczeniowych" sa to zadania rachunkowe do wykonania, w
    przypadku stanowisk "gadanych" (telemarketing, obsluga klienta) sprawdza sie
    gietkosc mowy, np. latwosc szybkiego znajdowania synonimow. Testy stosowane
    przez dobre firmy nie sa do "obkucia", bo sa raczej w stylu testu na
    inteligencje (ten jej rodzaj, ktory bedzie wykorzystywany na danym
    stanowisku), niz przepytki ze szkolnego materialu. Tak wiec jak ktos nie
    klamal w lm i cechy wymagane w ogloszeniu, takie jak "zdolnosci analityczne"
    posiada, moze isc na test bez wielkiego stresu.

    I.

  • 7. Data: 2004-10-21 08:39:44
    Temat: testy telepizza
    Od: "Tadeusz Tomuń" <b...@n...pl>

    Witam

    moze to nie zwiazane z bankiem ale ja wczoraj przechodzilem testy na logike
    w telepizza na stanowisko instruktor produkcji. Rekrutacja odbywa sie w
    dużym pomieszczeniu w grupie kandydatów w Warszawie.

    1. Polegało na obliczeniu kropek wpisanych w trójkąt kwadrat i koło
    nachodzących na siebie. (10 zadań)
    np. Ile jest kropek wpisanych w kwadrat i trójkąt ale nie w koło
    2. Polegało na znalezieniu rozwiązania układu np kwadratów aby była między
    nimi jakaś zależność. (20zadań)
    3. Polegało na odgadnięciu rozwiązania szeregu liczb tak aby do siebie
    pasowały
    np 2,4,16,x (jaki jest x?)
    4. Zadanie polegało na wybraniu poprawnej odpowiedzi z cytatów czy
    powiedzonek.
    Przyłady podałm najłatwiejsze jakie były......a nie były łatwe. Bez
    kalkulatora.
    Trzeba było zgromadzić min. 35pkt aby odbyc rozmowę rekrutacyjną.
    pensja 1400zł netto.
    5 tygodni trwaja szkolenia.
    System zmianowy. Można się zacharować.

    Druga część testów to jakiś psychologiczny na osobowość. (nie takie trudne)

    Moze komuś mój post się kiedyś przyda wybierając się na rozmowe
    rekrutacyjną.

    Pozdrawiam
    SHAQU