PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kamsoft - tester oprogramowania.. zbieram info

  • 1. Data: 2004-10-17 18:53:00
    Temat: Kamsoft - tester oprogramowania.. zbieram info
    Od: "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl>

    Witam.

    Jeśli ktoś był lub wie co mogą wymagać na rozmowie
    w firmie wymienionej w tytule na podane tam stanowsko
    prosiłbym o napisanie.

    Wiem jak wygladają testy np. dla programistów - pytają o
    SQL + jezyk wymagany + testy na IQ + Angol.
    Poziom testów dość niebanalny.

    (wszystko załyszalem ze zródeł takich jak "trzecia woda po kieslu"
    wiec szukam potwierdzenia)

    Jak ktoś wie dzięki za info... rozmowa juz we wtorek :)
    Czego mogą wymagac od testera podczas rozmowy - też testy?

    --
    /GrzechG

    ...::: My www : http://www.grzechg.tk :::...

  • 2. Data: 2004-10-18 14:36:25
    Temat: Re: Kamsoft - tester oprogramowania.. zbieram info
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    > Jeśli ktoś był lub wie co mogą wymagać na rozmowie
    > w firmie wymienionej w tytule na podane tam stanowsko
    > prosiłbym o napisanie.

    Kamsoft - buuuu, współczuję

    Wojtek

  • 3. Data: 2004-10-20 21:30:22
    Od: "Jarek" <J...@z...adres.pl>

    Użytkownik "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak ktoś wie dzięki za info... rozmowa juz we wtorek :)
    > Czego mogą wymagac od testera podczas rozmowy - też testy?

    Tez testy.
    Ale IMHO warto próbować. Firma jest naprawdę rozwojowa a atmosfera całkiem w
    porządku.

    Pozdrawiam.

    Użytkownik "Konrad" <b...@g...pl> napisał w wiadomości