PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo pracy

  • 1. Data: 2002-11-25 10:12:55
    Temat: Świadectwo pracy
    Od: "Alex" <t...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanie czy pracując na okresie próbnym przez 3 miesiące na umowę o
    pracę, i nie przedłużając jej powinienem otrzymać świadectwo pracy?

  • 2. Data: 2002-11-25 10:18:22
    Temat: Re: ?wiadectwo pracy
    Od: e...@w...pl (Bartlomiej Gast)

    Ja w takiej samej sytuacji dostale swiadectwo

    Bartek

  • 3. Data: 2002-11-25 13:42:36
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 25 Nov 2002 11:12:55 +0100, "Alex" <t...@w...pl>
    zakodował:

    >Mam pytanie czy pracując na okresie próbnym przez 3 miesiące na umowę o
    >pracę, i nie przedłużając jej powinienem otrzymać świadectwo pracy?

    Oczywiście. W tej chwili jeszcze nawet przy podpisywaniu następnej
    umowy z tą samą firmą powienieneś dostać świadectwo pracy (dopiero od
    29 listopada br wchodzi w zycie "sumowanie" świadectw pracy - ale
    nawet wtedy na żądanie pracownika pracodawca będzie musiał wydać takie
    "częściowe" świadectwo pracy).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-11-25 20:11:06
    Od: "Bugg" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alex" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam pytanie czy pracując na okresie próbnym przez 3 miesiące na umowę o
    > pracę, i nie przedłużając jej powinienem otrzymać świadectwo pracy?

    Ja w podobnym przypadku również dostałem świadectwo pracy.
    Pozdrawiam,
    Bugg.