PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o zakres obowiazkow

  • 1. Data: 2007-03-02 12:11:55
    Temat: pytanie o zakres obowiazkow
    Od: "grzegorz w" <e...@c...barg.cy>

    witam,
    czy zmiana zakresu obowiazkow, uprawnien i odpowiedzialnosci mozna traktowac
    jako art 42 KP ?
    czyli wypowiedzenia pracy i placy ?
    pozdr
    grzegorz

  • 2. Data: 2007-03-02 16:33:21
    Temat: Re: pytanie o zakres obowiazkow
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:es94hh$bqd$1@nemesis.news.tpi.pl grzegorz w
    <e...@c...barg.cy> pisze:

    > czy zmiana zakresu obowiazkow, uprawnien i odpowiedzialnosci mozna
    > traktowac jako art 42 KP ?
    > czyli wypowiedzenia pracy i placy ?
    Art. 42 KP to zasadniczo tzw. wypowiedzenie zmieniające. Zgodnie z treścią
    tego art. wymagana jest określona forma i procedura.
    Zmiana zakresu obowiązków jest zmianą warunków pracy i tym samym zmianą
    umowy o pracę.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-03-02 17:39:48
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    jeżeli zmiana jest na gorsze to tak.

  • 4. Data: 2007-03-03 05:31:56
    Od: "grzegorz w" <e...@c...barg.cy>

> [...]
    > tego art. wymagana jest określona forma i procedura.
    > Zmiana zakresu obowiązków jest zmianą warunków pracy i tym samym zmianą
    dziekuje za odp

  • 5. Data: 2007-03-03 05:36:10
    Od: "grzegorz w" <e...@c...barg.cy>

    > jeżeli zmiana jest na gorsze to tak.
    dziekuje za odp .
    w zasadzie dodano tylko ostatni punkt :
    wykonywac czynnosci i polecenia nie objete niniejszym zakresem, a zleconych
    przez bezposredniego przelozonego
    czyli w/g mnie mam robic wszystko co nie zostalo napisane w zakresie
    obowiazkow

  • 6. Data: 2007-03-03 18:58:12
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > zleconych
    > przez bezposredniego przelozonego
    > czyli w/g mnie mam robic wszystko co nie zostalo napisane w zakresie

    To chyba będzie sprzeczne z KP więc zapis jako taki nieważny. Każda umowa
    może zawierać zapis "wykonywać polecenia przełożonych" ale one nie powinny
    wykraczać poza zakres obowiazków i nie byc sprzeczne z prawem. Takim zapisem
    jak opisałeś można CI kazać wszystko.
    --
    Jackare