PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na urlopie wychowawczym

  • 1. Data: 2007-03-02 15:19:15
    Temat: Praca na urlopie wychowawczym
    Od: "absens_carens" <a...@s...pl>

    Mam pytanie dotyczące wymiaru czasu pracy w czasie urlopu wychowawczego.
    Będę cały czas z dzieckiem (praca w domu). Czy są jakieś przepisy zakazujące
    pracy na cały etat? Jeden ze znajomych prawników mojego przełożonego tak go
    poinformował. Inspektorat Pracy, do którego zadzwoniłam powiedział mi
    jednak, że nie ma żadnych ograniczeń. I sama nie wiem już co myśleć.
    Może ktoś z was był / jest w podobnej sytuacji

    Pozdrawiam
    Aga

  • 2. Data: 2007-03-02 17:49:16
    Temat: Re: Praca na urlopie wychowawczym
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    ale chodzi Ci na pewno o wychowawczy a nie macierzyński bo to zasadnicza
    różnica....
    Straszna szkoda że nie mo już takich full odpłatnych urlopów wychowawczych
    jakie były "za komuny", tj do osiągnięcia przez dziecko wieku dwóch lat.
    Potem kolejna ciąża, macierzyński, wychowawczy....
    A tak nie można spokojnie dziecka wychować.
    Właśnie mi się maluszek urodził i mamy z żoną dylemat. Chyba nie puszczę jej
    spowrotem do pracy....
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2007-03-02 18:13:21
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:es9ntq$rfk$1@news.interia.pl>
    Jackare <j...@i...pl> pisze:

    > Straszna szkoda że nie mo już takich full odpłatnych urlopów
    > wychowawczych jakie były "za komuny", tj do osiągnięcia przez dziecko
    > wieku dwóch lat.

    O jakich "full odpłatnych" urlopach wychowawczych mówisz??
    Co przez tę "full odpłatność" rozumiesz?

    --
    Nixe

  • 4. Data: 2007-03-02 19:25:04
    Od: "absens_carens" <a...@s...pl>

    Chodzi mi jak najbardziej o urlop wychowawczy.

    Pozdrawiam
    Aga

  • 5. Data: 2007-03-02 19:50:01
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 2 Mar 2007 18:49:16 +0100, Jackare napisał(a):

    > Właśnie mi się maluszek urodził i mamy z żoną dylemat. Chyba nie puszczę jej
    > spowrotem do pracy....

    Moze niech ona idzie a ty zostan w domu
    --
    marcin

  • 6. Data: 2007-03-03 08:55:42
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie mi się maluszek urodził i mamy z żoną dylemat. Chyba nie puszczę
    > jej spowrotem do pracy....

    DOrosla jest. Jak bedzie chciala sama sie pusci.

    sz.

  • 7. Data: 2007-03-03 18:55:44
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > O jakich "full odpłatnych" urlopach wychowawczych mówisz??
    > Co przez tę "full odpłatność" rozumiesz?

    takich jak były kiedyś - 100% płatnych

  • 8. Data: 2007-03-03 22:37:26
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:escg6o$3hb$1@news.interia.pl>
    Jackare <j...@i...pl> pisze:

    > takich jak były kiedyś - 100% płatnych

    Ale kiedy??
    Pierwszy raz słyszę o płatnych urlopach wychowawczych w Polsce.

    --
    Nixe

  • 9. Data: 2007-03-04 10:27:47
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Ale kiedy??
    > Pierwszy raz słyszę o płatnych urlopach wychowawczych w Polsce.

    No mówię że "za komuny" w latach 70 i 80 tych
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2007-03-04 12:43:32
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Straszna szkoda że nie mo już takich full odpłatnych urlopów wychowawczych
    > jakie były "za komuny", tj do osiągnięcia przez dziecko wieku dwóch lat.

    Oczywiście, że są! I to tak długo jak będziecie chcieli.
    Przecież żaden przepis ci nie broni przelewać części swojej wypłaty na konto
    żony i robić przez dowolna ilość lat opieki nad dzieckiem.
    Bo z pewnością nie miałeś na myśli sytuacji, gdy to pan, pani i ja będziemy
    ze swojej wypłaty utrzymywać twoją żonę.
    Chciałbyś, żeby twoja żona była moją utrzymanką?

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl