PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o przyszlosc

  • 1. Data: 2004-12-08 08:17:41
    Temat: pytanie o przyszlosc
    Od: "setanoperca" <s...@t...pl>

    witam
    nie wiem czy to dobre miejsce aby zapytac..ale sprobuje

    tak sie zastanawiam gdzie czlowiek ktory skonczyl studia licencjackie
    kierunek biologia moze szukac pracy?? jezeli ktos sie kształci dalej (robi
    mgr) to dobrze by bylo aby znalazl prace dzieki ktorej nabierze
    doswiadczenia? tylko jaka praca pozwala na cos takiego?? czy sa jakies np.
    laboratoria, firmy farmaceutyczne, ktore potrzebuja licencjatow??
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-08 10:40:58
    Temat: Re: pytanie o przyszlosc
    Od: Srokus <s...@N...pl>

    setanoperca napisał(a):

    > czy sa jakies np.
    > laboratoria, firmy farmaceutyczne, ktore potrzebuja licencjatow??

    W jednym na kilka(naście) przypadków ofert pracy w tej branży spotykam
    się ze sformułowaniem np. wykształcenie kierunkowe, lub wykształcenie
    przynajmniej średnie kierunkowe. A i to raczej dla przedstawiciela
    handlowego a nie do laboratorium ;) Oczywiście ogłoszenie swoją drogą, a
    aplikowanie swoją. Teraz nawet do wykonywania prostych czynności
    laboratoryjnych "konieczny" jest mgr.

    Takie czasy, że niedługo trzeba będzie mieć wyższe, żeby móc obsługiwać
    taczki.

    --
    Srokus gg: 2373877
    http://www.hermetyczni.republika.pl

  • 3. Data: 2004-12-08 15:23:40
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > Takie czasy, że niedługo trzeba będzie mieć wyższe, żeby móc obsługiwać
    > taczki.

    sw racja...takie czasu! najepiej teraz inwestowac w siebie i uczyc sie i
    jeszcze raz uczyc! jednoczesnie mozna pracowac na jakims nizszym stanowisku
    lub w McDonalds:) kiedys sie wyjdzie na "swoje" narazie trzeba zaciskac zeby
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-12-08 15:34:06
    Od: "setanoperca" <s...@t...pl>

    racja.. uczyc sie trzeba, podnoscic umiejetnosci.. ale sa takie czasy, ze
    pracujac np. w sklepie zoologicznym, studiuje sie jednoczesnie zaocznie np.
    biologie. kwestia w tym ze pracownik sklepu zoologicznego (nawet jesli sie
    zna na tym co robi) bedzie mial problem ze znalezieniem pracy po skonczeniu
    studiow:(. mimo tytułu magistra... co maja zrobic studeni zaoczni aby po
    obronie mgr znalesc dobra praca no i oczywiscie w miare dobrze platna??
    najczesciej pracodawcy wymagaja doswiadczenia? czy mgr biologii juz bedzie
    mial tylko pracowac z sklepie zoo? przeciez to paranoja!!.. moze panikuje?
    pozdrawiam