PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o pierwszy urlop › pytanie o pierwszy urlop
  • Data: 2003-11-20 14:31:06
    Temat: pytanie o pierwszy urlop
    Od: Pawel J Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie...
    Od maja do sierpnia pracowalem, byla to moja pierwsza praca na um. o
    prace. Potem mialem przerwe. Teraz byc moze bede zatrudniony znowu. No i
    mam pytanie: po ilu miesiacach pracy bedzie mi sie nalezal pierwszy urlop?
    Ponoc jes po 6 (9 dni), ale jak ma sie do tego moja poprzednia praca (2,5
    misiaca) i pozniejsza przerwa... jak to sie liczy :)

    pozdr

    --
    Kender
    /* This post is licensed under the conditions of *