PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o pierwszy urlop › Re: pytanie o pierwszy urlop
  • Data: 2003-11-20 15:16:54
    Temat: Re: pytanie o pierwszy urlop
    Od: Pawel J Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Nov 2003 15:36:53 +0100, Kaizen wrote:

    > Okresy pracy sumuje się a przerwy nie mają znaczenia. Prawo do
    > pierwszego urlopu (zaliczkowego) nabywasz w momencie ukończenia w sumie 6
    > miesięcy pracy i należy Ci się od pracodawcy u którego nabywasz to
    > prawo (choćbyś pracował u niego tylko 1 dzień).

    A czy taki urlop, po 6 miesiacach, mam _obowiazek_ wykorzystac miedzy 6 a
    12 miesiacem? Czy tez moge poczekac az stuknie mi caly rok i dopiero wtedy
    wziac 18 dni?
    No i jeszcze jedno... powiedzmy ze 30. grudnia 2004 roku uplynie mi rok
    pracy... nabywam tym samym prawo do 18 dni urlopu, przy czym jest to urlop
    _do_konca_roku_ ? czy nastepny 18 dni dostaje juz z dniem 1. stycznia
    nastepnego roku? :)

    pzdr

    --
    Kender
    /* This post is licensed under the conditions of *