PracaGrupypl.praca.dyskusje › Samsung Warszawa co sadzicie ???

  • 1. Data: 2003-06-27 06:03:50
    Temat: Samsung Warszawa co sadzicie ???
    Od: "LuckyLuck" <L...@p...fm>

    Czesc,

    Wiem, ze sie powtarzam, ale na ostatni post nie miale zbytniego odzewu
    wiec zamieszczam moje pytania jeszcze raz.

    Wlasnie dostalem zaproszenie na rozmowe do w/w w Warszawie ( ul. Szturmowa )
    Dlatego chcialbym sie zapytac czego moge sie spodziewac na rozmowie
    w takiej firmie i czy wogole warto ( stanowiska Software Developer )???

    Jaki jest kolejny krok rekrutacujny w tej firme ???

    A jezeli udaloby mi sie ( w co watpie ), to chcialbym sie tez zapytac jaka
    atmosfera pracy panuje
    w tej firmie, czym tak dokladnie ona sie zajmuje, jakich technologi uzywa,
    no i to co chyba
    najwazniejsze ile moge sie spodziewac na wejscie ( 2.5 doswiadczenia na
    stanowisku programisty ) ???

    Tudziez ile moglbym zaproponowac sam jakby sie o to pytali ????

    L...@p...fm

  • 2. Data: 2003-06-27 07:31:37
    Temat: Re: Samsung Warszawa co sadzicie ???
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Pytasz oto juz kolejny raz oto samo. Co ma byc to bedzie. Wszystko zalezy od
    Ciebie i jezeli nawet zagrasz dobrze na poczatku moga Ci podziekowac po
    okresie probnym.

    Pozdro
    CU Janet

    ps.: oczekujesz ze ktos napisze ze zlapales zlota zybke i wszyscy chcieli by
    byc na twoim miejscu ?! Daj spokoj z tymi postami albo napisz lepiej do
    Samsunga i zapytaj sie jak sie tam pracuje i jakie maja zarobki ;-)