PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o badania okresowe

  • 1. Data: 2002-07-03 09:06:14
    Temat: pytanie o badania okresowe
    Od: "aa" <a...@...com>

    Witam

    Prosze o wskazanie artykulu ktory okresla co przysluguje pracownikowi w
    chwili kiedy dostanie skierowanie na badani aokresowe.
    Moj przypadek - dostalem skierowanie - poszedlem na badania w godz. pracy
    a szef kazal mi wypisac wniosek urlopowy.

    Prosze o pomoc.

    Pytajacy

  • 2. Data: 2002-07-03 11:31:01
    Temat: Re: pytanie o badania okresowe
    Od: "DarekS" <n...@a...com.pl>

    "aa" <a...@...com> wrote in message news:afuemn$140q$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > Moj przypadek - dostalem skierowanie - poszedlem na badania w godz. pracy
    > a szef kazal mi wypisac wniosek urlopowy.

    IMHO bezprawnie - pracownikowi należy sie pełnopłatny dzień wolny na
    wykonanie badań okresowych

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 3. Data: 2002-07-03 11:38:29
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "aa" <a...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moj przypadek - dostalem skierowanie - poszedlem na badania w godz. pracy
    > a szef kazal mi wypisac wniosek urlopowy.

    Zupełnie bezpodstawnie.
    KP - art. 229, par. 3. Okresowe i kontrolne bad. lek. przeprowadza sie w
    miare mozliwosci w godzinach pracy. Za czas niewykonywania pracy, w zw. z
    pzrezprow. badaniami, pracownik zachowuje prawo do wynagrodzenia, a w razie
    przejazdu na te badania do innej miejscowosci przyskuguje mu zwrot kosztow
    podrozy wg zasad obowiazujacych przy podrozach sluzbowych.

    Pozdrawiam!
    M.