PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o Masterfoods

  • 1. Data: 2004-04-10 19:31:36
    Temat: pytanie o Masterfoods
    Od: "dragon" <d...@i...kasuj.t17.ds.pwr.wroc.pl>

    Mam pytanie dotyczace tej firmy, tzn jak wyglada tam rekrutacja, acc itp

  • 2. Data: 2004-04-14 10:23:45
    Temat: Re: pytanie o Masterfoods
    Od: Voyteck <v...@c...com.pl>

    > Mam pytanie dotyczace tej firmy, tzn jak wyglada tam rekrutacja, acc itp

    Kiedys bylem na takiej rektutacji - testy psychologiczne, rozmowa z
    psychologiem, psychologia psychologiem pogania. Generalnie rzecz biorac
    - wedlug mnie niezla glupota, a wszystko po to, aby pracowac w Kolonii
    Korzuszki, dojazdy do ktorej z Wawy nie wiem czy nie przekrocza woim
    kosztem dochodow... Ja nie polecam...

    pzdr

    Voyteck

  • 3. Data: 2004-04-14 10:45:23
    Od: "ukasik..." <u...@g...pl>

    > - wedlug mnie niezla glupota, a wszystko po to, aby pracowac w Kolonii
    > Korzuszki,

    uwierz mi... warto...

    > dojazdy do ktorej z Wawy nie wiem czy nie przekrocza woim
    > kosztem dochodow...

    nie przekrocza...

    > Ja nie polecam...

    a ja polecam... ale dla kogos kto ma znajomosci :-P