PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta dla osób, które usiłują zarabiać w GPTRM, ale nie mogą osiągnąć wypłaty..

  • 1. Data: 2004-04-10 19:48:06
    Temat: Oferta dla osób, które usiłują zarabiać w GPTRM, ale nie mogą osiągnąć wypłaty..
    Od: "COT" <c...@o...pl>

    Klikasz w setki maili dziennie, a nigdy nie dostałeś wypłaty ?
    Gdy uzyskujesz niezbędne minimum firma pada, albo kasuje Ci konto ?
    Przestań nabijać kasę nieuczciwym webmasterom i zamień zarobione wirtualne
    centy na prawdziwe pieniądze.
    Nie obiecuję kokosów na jabłoni, gruszek na wierzbie i kanarków na dachu, a
    jedynie pokazuję jak wyrwać większość wyklikanych pieniędzy.
    W celu uzyskania szczegółowych informacji pisz na adres c...@o...pl

  • 2. Data: 2004-04-11 16:18:06
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "COT" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Klikasz w setki maili dziennie,
    > Nie obiecuję kokosów na jabłoni,
    > jedynie pokazuję jak wyrwać większość wyklikanych pieniędzy.

    Co za głąb :(((

    c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl
    c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl
    c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl
    c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl
    c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl
    c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl
    c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl
    c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl c...@o...pl

  • 3. Data: 2004-04-11 21:30:01
    Od: c...@o...pl

    > Użytkownik "COT" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Co za głąb :(((

    Wybitnie elokwentna wypowiedź. Nie wiem misiu czy zdajesz sobie sprawę, ale
    jest cała masa ludzi, którzy dali się zwabić wizją kolosalnych zarobków w
    firmach typu GPTRM i po paru tygodniach/miesiącach klikania nie zobaczyli ani
    grosika. Dlaczego więc nie umożliwić im wyciągnięcia przynajmniej części
    wyklikanych pieniędzy :| Nie ma w tym żadnego szarlataństwa, nie wymagam
    żadnych wkładów, a sposób oparty jest oczywiście na wyszukiwarkach. Kto wie jak
    to się robi to wie, kto nie wie - do tego kieruję swą ofertę. Osobiście
    zarabiam w ten sposób do kilkuset złotych miesięcznie (w marcu 360 PLN na
    realnym koncie w PKO BP) poświęcając 2-3 godziny dziennie. Może nie zostanę
    dzięki temu milionerem, ale jak na dodatkowe zajęcie wynik nie jest zły i na
    pewno lepszy niż 1000$ na wirtualnych kontach firm...

  • 4. Data: 2004-04-12 07:29:06
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wie jak
    > to się robi to wie, kto nie wie - do tego kieruję swą ofertę.

    Sprzedajesz wiedze jak oszukiwac takie wyszukiwarki czy jedynie male
    "know how" gdzie sie zapisywac, jak skutecznie reklamowc itd ?

    Bucz

  • 5. Data: 2004-04-12 11:21:27
    Od: c...@o...pl

> [...]
    >
    > Sprzedajesz wiedze jak oszukiwac takie wyszukiwarki czy jedynie male
    > "know how" gdzie sie zapisywac, jak skutecznie reklamowc itd ?

    Za oszustwo to można jedynie stracić konto:)
    Promuję głównie najlepszą moim zdaniem wyszukiwarkę, pomagam postawić portal
    oraz dobrać słówka.