PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.szukana, czy warto?

  • 1. Data: 2004-04-10 10:43:14
    Temat: pl.praca.szukana, czy warto?
    Od: "Cannibal" <g...@t...net>

    ilu z was dajacych ogloszenia na tej grupie (pl.praca.szukana) udalo sie
    znalezc konkretna prace w zakresie poszukiwanej dziedziny? czy warto
    umiescic tam swojego posta?

    pozdr. i wesolych swiat.
    cannibal

  • 2. Data: 2004-04-10 15:30:30
    Temat: Re: pl.praca.szukana, czy warto?
    Od: "Cannibal" <g...@t...net>

    > Na pewno nic nie tracisz umieszczając posta. Ja mam pozytywne
    doświadczenia.
    > Warto też przeglądać grupy z dziedziny, w której szukasz pracy (ale nie
    > dawać tam ogłoszeń).

    Wiec zapewne tez wysle posta na pl.praca.szukana . Rzecz w tym, ze za bardzo
    nie ma grupy powiazanej z moja dziedzina, sa za to posrednio powiazane, ale
    tam od kilku miesiecy cisza. cos male zapotrzebowanie na programistow j2me i
    symbiana :(. moze za granica bedzie latwiej?

    > pozdr.
    > borsuk

    pozdr.
    Cannibal

  • 3. Data: 2004-04-10 17:19:16
    Od: borsuk <b...@o...pl>

  • 4. Data: 2004-04-10 17:49:31
    Od: borsuk <b...@o...pl>

    Cannibal wrote:

> [...]
    > powiazane, ale tam od kilku miesiecy cisza. cos male zapotrzebowanie na
    > programistow j2me i symbiana :(. moze za granica bedzie latwiej?

    Jeśli chodzi o Symbian, to mi właśnie jakiś czas temu ktoś odpowiedział,
    szczegóły posłałem na priva.

    pozdr.
    borsuk