PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie do informatyków i "informatyków" › pytanie do informatyków i "informatyków"
    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pytanie do informatyków i "informatyków"
    Date: 21 Aug 2002 14:33:43 +0200

    Witam
    Przeczytałem fragmenty ciekawej dyskusji pt. informatycy.
    Co z niej wynika dla mnie?
    Mój obecny zawód jest związany z komputerem ale moge o sobie powiedzieć, ze
    jestem operatorem komputera czy operatorem takich a takich programów użytkowych.
    Nie uważm sie za informatyka,a raczej chciałbym poszerzyć swoje wiadomości i
    umiejetności z tej dziedziny.
    Nie ukrywam,że chciałbym mieć prace ambitniejszą bardzij platną, bardzij
    szanowaną, pewniejszą.
    wszędzi mówi się, że informatyk ma przyszłosć w UE a "my" idziemy do Unii i że
    tam jest zapotrzebowanie w tej branży. Dlatego też jest bardzo dużo różnych
    kursów,studiów podyplomowych trwających po dwa, trzy semestry za za od 1500 do
    2000 zł za semestr.
    Co ktoś taki jak ja ma robić?
    Czy jest sens wydawać pieniądze i czas na takie kursy i studia, czy po prostu
    są to kursy dla naiwnych, jakie ma się szanse w przyszłości na znalezienie
    pracy w tym zawodzie nawet nie wysoko jako super profesjonalista
    programista,ale powiedzmy ktoś kto zajmuje się bazami danych.

    Dziekuje zgóry za radę
    Tomek