PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie do informatyków i "informatyków" › Re: pytanie do informatyków i "informatyków"
  • Data: 2002-08-21 14:11:43
    Temat: Re: pytanie do informatyków i "informatyków"
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lamerski OE w wiadomości news:3D639C6F.394D9D1D@frodo.com.pl, pokazał
    że Axel D. napisał(a):
    > Tomasz Onyszko wrote:

    > a dlaczego od razu wyzszym?
    > ja jestem po policealnym studium i mam dyplom "technik-informatyk".
    nie mam nic przeciwko ludziom z technikiem, nie oceniam ludzi po
    wyksztalceniu, ale z calym szacunkiem jednak pracodawcy juz teraz dosyc
    czesto zwracaja uwage na poziom wyksztalcenia, a jezeli Tomek pisal o dobrej
    , dobrze platnej rpacy to chyba bedzie potrzebowal wyzszego.

    Chociaz to zalezy od pracodawcy tylko i wylacznie
    --
    Tomasz Onyszko - t...@f...net.pl
    http://www.winsecurity.pl;