PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie do GC

  • 1. Data: 2002-05-14 09:57:40
    Temat: pytanie do GC
    Od: Tomasz Ochrymiuk <h...@p...onet.pl>

    Pozdrawiam wszystkich GC

    Problem: prawo jazdy
    Jak przepisac polskie prawo jazdy na dluzej niz pol roku ?
    Czy jedyna mozliwoscia jest placienie 500-600 euro za niby kurs (tj.
    egzaminy + ksiazki).
    U mnie x2 bo zona musi z dzieciakami jezdzic.

    I przepraszam za pytanie nie na temat ale to jedyna znana mi mozliwosc
    kontaktu z GC (moze ruszyla Wasza stronka?).

    Tomasz

  • 2. Data: 2002-05-14 12:21:24
    Temat: Re: pytanie do GC
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Ochrymiuk <h...@p...onet.pl> napisal:

> [...]
    >
    > I przepraszam za pytanie nie na temat ale to jedyna znana mi mozliwosc
    > kontaktu z GC (moze ruszyla Wasza stronka?).

    witam
    stronka juz ogolnie ruszyla ale jeszcze nie jest to to co bedzie za
    niedlugo, mozna powiedziec ze to taki test czy wsio wyjdzie :)
    a co do prawka to nie bardzo rozumiem twojego pytania :((
    jest tak ze jak tu mieszkasz dluzej niz 6 mies. to masz obowiazek wyrobic
    sobie niemieckie prawko. Jednak nie musisz zdawac na nowo prawajazdy o ile
    masz polskie ktore jest jeszcze wazne! Wystarczy ze pojdziesz do Twojego
    Verkehramt'u do dzialu zajmujacego sie wydawaniem prawek i powiesz ze
    jestes tu jako GC i jestes dluzej niz 6 mies i chcesz niemieckie prawko.
    Oni ci powiedza ze ok. i tu sa 2 wyjscia:
    1) masz stare polskie prawko
    a) skladasz wniosek o prawko de (1 zdjecie bedzie ci potrzebne)
    b) to bedziesz musial potwierdzic to prawko w pl i je przetlumaczyc
    na de!!!(tlumacz przysiegly)
    c) a potem wracasz z tym poswiadczeniem
    i tlumaczeniem i wystawiaja ci nowe prawko (patrz 2b)
    2) masz nowe prawko(ten kawalek tekturki zalaminowany)
    a) skladasz wniosek o wydanie prawka de (1 zdjecie bedzie ci
    potrzebne)
    b) karzy ci isc i WYKUPIC pozwolenie na przepisanie
    polskiego prawka (w HH cos kolo 50DM)
    c) placisz za pozwolenie i wniosek (razem jakies
    140DM bo dochodza jakis sprawdzania czy jestes legalnie itp co
    jest tak naprawde jednym tel i wklepaniem twojego nazwiska do
    kompa :( no ale nic na to nie poradzimy )
    d) wracasz do okienka i oddajesz potwierdzenie wplaty i pani(pan)
    mowia ci ze za jakies 4 tygodnie przyjdzie do ciebie list z
    pisemkiem ze mozesz odebrac prawko de
    e) przychodzisz po tych 4 tygodniach oddajesz swoje polskie prawko i
    dostajesz "nowe" de (twoje polskie po powrocie do pl mozesz
    dostac spowrotem za oddaniem niemieckiego)

    i tak mniejwiecej by wygladala procedura zalatwianai prawka :)
    jak cos wiecej potrzebujesz to wal na priv

    --
    Pozdrowka /Ż\ŻŻ/
    |<illservice | -/-
    \__/__

  • 3. Data: 2002-05-15 11:54:33
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > witam
    > stronka juz ogolnie ruszyla ale jeszcze nie jest to to co bedzie za
    > niedlugo, mozna powiedziec ze to taki test czy wsio wyjdzie :)

    Taak?? Jaki adres?

  • 4. Data: 2002-05-15 11:58:07
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm> napisal:

    > Taak?? Jaki adres?

    jak to jaki????? kurde gdybym byl jak ludzie na foto lub innych grupach
    zasypywanych tysiacami postow dziennie to bym odeslal do archiwum ale tak
    to napisze ze jest to: http://www.polonia-it.org
    ale jak pisalemwczesniej to narazie jest tylko TEST, jednak w krotkim
    czasie ruszy cala para :) (miejmy nadzieje ;))

    --
    Pozdrowka /Ż\ŻŻ/
    |<illservice | -/-
    \__/__

  • 5. Data: 2002-05-17 15:23:40
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    A gdzies Ty sie podziewal
    jak ludzie na GC w niemczech
    o stronkach pisali :-)))

    Zamelduj sie do pawelka(pokaz co potrafisz i poszukaj w archiwum :-))
    zebys tez byl mailami i praca zasypywany,
    no chyba ze nie chcesz nam pomoc :-(((

    Thomas
    Hamburg

    abti9p$l01jl$...@I...news.dfncis.de...

  • 6. Data: 2002-05-21 07:05:51
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

> [...]
    >
    > Zamelduj sie do pawelka(pokaz co potrafisz i poszukaj w archiwum :-))
    > zebys tez byl mailami i praca zasypywany,

    U pawelka sie kiedys meldowalem, ale jakos kontakt sie urwal :)
    A pomoc? Dlaczego nie, bardzo chetnie