PracaGrupypl.praca.dyskusje › przykłady testów rekrutacyjnych

  • 1. Data: 2002-05-27 11:54:00
    Temat: przykłady testów rekrutacyjnych
    Od: "[Kuba]" <k...@N...onet.pl>

    Witam grupowiczów.

    Czy ktoś z Was drodzy grupowicze jest w posiadaniu próbek/przykładów
    testów rekrutacyjnych (głównie analiza danych liczbowych), i mógłby
    mnie oświecić cóż to za testy są ?
    Szczerze mówiąc nie mam pojęcia czego może dotyczyć taki test, a nie
    chciał bym się zdziwić podczas rozmowy o pracę.

    TIA

    --
    [Kuba] k...@p...onet.pl GG #68661
    *

  • 2. Data: 2002-05-27 12:56:09
    Temat: Odp: przykłady testów rekrutacyjnych
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik "[Kuba]" <k...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Szczerze mówiąc nie mam pojęcia czego może dotyczyć taki test, a nie
    > chciał bym się zdziwić podczas rozmowy o pracę.

    Popatrz na:
    http://www.pracuj.pl zakladka "testy" (moze wymagac zarejestrowania).

    ### Marek A. Czepil # tel. +48502 55 30 30 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###

  • 3. Data: 2002-05-27 14:00:54
    Temat: Re: Odp: przykłady testów rekrutacyjnych
    Od: "[Kuba]" <k...@N...onet.pl>