PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzykladowe ogloszenie pracodawcy - IT › Re: przykladowe ogloszenie pracodawcy - IT
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przykladowe ogloszenie pracodawcy - IT
    Date: Fri, 17 Dec 2004 11:57:37 +0100

    Re to: krzysztofsf [Thu, 16 Dec 2004 23:36:17 +0100]:

    > On zaczyna odkrywac szczecinski rynek pracy w swojej niszy.
    > Z tego co wiem, jest tutaj duzy popyt ale tylko na gorna polke
    > programistow.

    A no wlasnie, bo ja sie wlasnie do Szczecina wynosze tak
    troche bardziej na stale, przydaloby mi sie jakies info
    co tam w ogole sie dzieje -- takie 'obiegowe' nieoficjalne
    a nie gazetowe-marketoidalne ;)

    Wiem juz na 90% ze bede ta kafejke robic, to raz, dwa ze
    prawdopodobnie otwieram nastepny regionalny oddzial sieci
    portali miejskich. Co jeszcze ciekawego mozna?

    Jakbys mial chwile to odezwij sie, ok? Moze byc prv...

    Kira
    GG 1565217