PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wykonywanie cudzych obowiązków / zastępstwo

  • 1. Data: 2004-04-26 07:40:22
    Temat: Wykonywanie cudzych obowiązków / zastępstwo
    Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

    Pytanie mojej znajomej: czy pracownikowi należy się dodatkowa zapłata za
    czasowe przejęcie obowiązków drugiego pracownika, który poszedł na urlop?
    I czy jest jakaś podstawa prawna, która taką sytuację reguluje?

    --

    Pozdrawia KingAM

    "Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

  • 2. Data: 2004-04-26 12:54:46
    Temat: Re: Wykonywanie cudzych obowiązków / zastępstwo
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl>

    Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:c6ie80$6p6$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > czasowe przejęcie obowiązków drugiego pracownika, który poszedł na urlop?
    > I czy jest jakaś podstawa prawna, która taką sytuację reguluje?

    Myślę, że nie. Przecież jak Twoja znajoma pójdzie na urlop ktoś będzie
    wykonywał jej obowiązki itd

    Pozdrawiam Jurek

  • 3. Data: 2004-04-26 20:22:50
    Od: "Iwoncia" <i...@p...onet.pl>

    A gdy podczas nieobecności pracownika sporządza się umowę na czas
    zastępstwa??
    Myśle że wówczas możliwe jest ustalenie warunków i związanych z tym
    dodatkowych zarobków.

    Pozdrawiam,
    Iv