PracaGrupypl.praca.dyskusje › przedstawiciel apteczny, Poznań

  • 1. Data: 2003-12-04 10:30:50
    Temat: przedstawiciel apteczny, Poznań
    Od: "paweł" <p...@w...pl>

    Firma farmaceutyczna zatrudni przedstawiciela aptecznego na teren Poznania
    i okolic.
    Osobę z doświadczeniem w branży farmaceutycznej lub o bardzo dobrych
    predyspozycjach handlowych.
    Nieodzowne są doskonałe zdolności interpersonalne, zorientowanie na cele
    sprzedażowe, posiadanie prawa jazdy oraz telefonu stacjonarnego.

    Firma zapewnia zatrudnienie zgodne z Kodeksem Pracy (umowa o pracę),
    szkolenie oraz
    narzędzia niezbędne do wykonywania pracy: samochód służbowy telefon
    komórkowy.

    Proszę o przesłanie CV i listu motywacyjnego za zdjęciem.
    na adres: u...@l...wroc.net

    Spotkamy się z wybranymi osobami

  • 2. Data: 2003-12-04 10:39:39
    Temat: Re: przedstawiciel apteczny, Poznań
    Od: "lisio" <l...@p...onet.pl>

    czy ty juz za siebie kurwa nie możesz

    nie dość ze nie umiesz odpowiedniej oferty przygotować to wysyłasz na nie
    odpowiednie grupy!!!!!!!!!!!!!!!! (patrz pl.regionalne.poznań i pl.praca
    dyskusje)

    od tego jest pl.praca.oferowana &)!@*$*&@&***

    Nie pozdro
    lisio

    Pyrlandia

  • 3. Data: 2003-12-04 21:48:57
    Od: "wkr9" <wkr9[NO-SPAM]@poczta.onet.pl>

    O, to świetnie, bo moja Żona chce zajść w ciążę i szuka jelenia, co by ją
    zatrudnił na stałe.
    Może być na repa, bo to i tak niedługo...
    Co się najeździmy służbową bryczką, to nasze...
    Co nagłabiemy kubków, długopisów i innych gadżetów, to też nasze...
    A i informacje o (chyba niewysokich lotów firemce, skoro nie stać jej na
    ogłoszenie w choćby poniedziałkowej koszernej) też można sprzedać.
    Nie pozdrawiam.