PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca wakacyjna w USA-jakie biuro wybrać?

  • 1. Data: 2003-12-04 10:25:25
    Temat: Praca wakacyjna w USA-jakie biuro wybrać?
    Od: "Anka" <s...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich!
    Planuję wyjazd do Stanów w okresie wakacji,trochę z ciekawości,trochę aby
    podszkolić język.
    Zastanawiam się przez jakie biuro załatwiać wyjazd.
    Może ktoś z Was ma doświadczenie w podobnych wyjazdach?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi i podpowiedzi
    Pozdrawiam
    Anka

  • 2. Data: 2003-12-08 15:58:59
    Temat: Re: Praca wakacyjna w USA-jakie biuro wybrać?
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Anka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podszkolić język.
    > Zastanawiam się przez jakie biuro załatwiać wyjazd.
    > Może ktoś z Was ma doświadczenie w podobnych wyjazdach?

    Ja bylem z ccusa (Camp Councellors) maja kilka biur w Polsce, centrala
    bodajze w Poznaniu i bylem zadowolony. Kilku moich znajomych bylo tez na
    programie praktyk z tego samego biura i OK. Uwazaj na Guliwera, z ktorym to
    byla mala afera jakies 1.5 roku temu. Poza tym znajomi, ktorzy z niego
    korzystali nie byli zbyt zadowoleni. Jest jeszcze sporo innych biur: np.
    Almatur, Campus ale nie wiem jak to wyglada u nich w praktyce, bo finansowo
    podobnie.
    Pozdrawiam