PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedluzenie umowy › przedluzenie umowy
  • Data: 2004-11-09 22:32:07
    Temat: przedluzenie umowy
    Od: tress <tress@GWIZDAM_NA_SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam serdecznie

    moze Panstwo mi pomoga,bo jakos wygogloowac nie moge ;/

    Szukam informacji nt. ile czasu ma pracodawca na podpisanie z pracownikiem
    nowej umowy o prace po wygasnieciu kontraktu na czas okreslony?? Ostatnia
    (trzecia) umowa obowiazywala mnie do 31go pazdziernika ( mamy roczne
    kontrakty), od 2.XI stawiam sie w pracy slyszac codziennie, ze nowa umowa
    cytuje: "wlasnie sie robi" i zaczynam juz tracic nadzieje,ze kiedykolwiek
    to nastapi.
    co robic w tej sytuacji?? przeciez jesli nie przedluza mi tej umowy,
    dochodzenie wyplaty wynagrodzenia za przepracowane dni + nalezna prowizja
    od sprzedazy w listopadzie, jest bezcelowe (chyba) prawda? W koncu stawiam
    sie w pracy jak ostatnia naiwna, bez jakichkolwiek podstaw :(

    czy istnieja przepisy, ktorymi moglabym sie podeprzec idac z ta sprawa do
    kadr?

    z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam
    tress